عقد قرارداد بیمه سلامت با مطب های مامایی آذربایجان غربی
۲۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۹
شناسه : 302657
7
در راستای اجرای قانون حمایت از خانواده ها و جوانی جمعیت؛ مدیر کل بیمه سلامت استان آذربایجان غربی، خبر داد: در راستای اجرای قانون حمایت از خانواده ها و جوانی جمعیت و افزایش حمایت از درمان زوج های نابارور، اداره ی کل بیمه سلامت استان آذربایجان غربی، آمادگی عقد قرارداد با کلیه‌ی ماماهای استان(در سطوح کارشناسی، ارشد و دکترا) مشروط به داشتن پروانه مطب معتبر را دارد.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، فریده جعفری در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز، اظهار کرد: در راستای اجرای قانون حمایت از خانواده ها و جوانی جمعیت و افزایش حمایت از درمان زوج های نابارور، اداره ی کل بیمه سلامت استان آذربایجان غربی، آمادگی عقد قرارداد با کلیه‌ی ماماهای استان(در سطوح کارشناسی، ارشد و دکترا) مشروط به داشتن پروانه مطب معتبر را دارد.

وی، افزود: متقاضیان با ورود به سامانه الکترونیکی شرکای کاری بیمه سلامت به نشانی eservices.ihio.gov.ir/psc ضمن ثبت نام اولیه نسبت به بارگذاری پروانه معتبر خود اقدام کرده و سپس برای تکمیل فرم قرارداد نامه به اداره نظارت و ارزشیابی اداره ‌کل بیمه سلامت استان آذربایجان غربی واقع در خیابان شهید کشتگر(دانش)مراجعه نمایند. وی افزود: پس از ثبت نام اولیه، مدارک بارگذاری شده و درخواست ماماها توسط اداره نظارت و ارزشیابی بیمه سلامت استان بررسی می گردد و در مرحله بعد کارشناسان نظارت برای بررسی الزامات مطب به صورت حضوری از مطب بازدید می نمایند.

مدیر کل بیمه سلامت استان افزود: در صورت کامل بودن مدارک و تایید مطب توسط کارشناسان این اداره‌ کل ، قرارداد همکاری منعقد و ماماها می‌توانند به بیمه شدگان زیر پوشش سازمان بیمه سلامت خدمات رسانی کنند.

جعفری همچنین گفت : هم اکنون حدود ۷۰ درصد جمعیت استان تحت پوشش بیمه سلامت هستند و از دیدی ماه سال ۱۴۰۰ خدمات ناباروری در تعهد سازمان بیمه سلامت قرار گرفته و زوجین نابارور با نشان دار شدن در سامانه نسخه الکترونیکی، داروها، آزمایشات و خدمات اختصاصی ناباروری را با بیمه دریافت می کنند.دو مرکز آموزشی درمانی جامع زنان کوثر و مرکز جراحی محدود دکتر تیزرو طرف قرارداد بیمه سلامت بوده ودر صورتی که درمان ناباروری در بیمارستان خصوصی صورت گیرد ۷۰ % تعرفه خصوصی مورد تعهد بیمه سلامت خواهد بود. ضوابط و دستورالعمل های پذیرش بیماران توسط ماماهای طرف قرارداد متعاقبا به آنها اعلام می شود.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.