عضو شورای شهر میاندوآب استعفا داد/ ملکی، سه شنبه بر کرسی شهرداری می نشیند
۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۲
شناسه : 269563
11

“رسول ملکی” عضو شورای شهر میاندوآب که به عنوان شهردار این شهر انتخاب شده و حکم وی از سوی استانداری آذربایجان غربی صادر شده است، در جلسه امروز شورای شهر، استعفای خود را از عضویت در شورای شهر اعلام کرد.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، “رسول ملکی” عضو شورای شهر میاندوآب که به عنوان شهردار این شهر انتخاب شده و حکم وی از سوی استانداری آذربایجان غربی صادر شده است، در جلسه امروز شورای شهر، استعفای خود را از عضویت در شورای شهر با توجه به انتخاب به عنوان شهردار و صدور حکم از سوی استانداری، اعلام و تقدیم هیئت رئیسه شورای شهر میاندوآب کرد و این موضوع در جلسه مطرح و اعضای شورا با آن موافقت کردند.

با استعفای ملکی از عضویت در شورای شهر و قبول آن توسط شورای شهر، “غیب الله رحیمی” نفر هشتم و عضو علی البدل انتخابات پنجمین دوره شورای شهر میاندوآب به عضویت این شورا در می آید.

هم چنین در این جلسه، فخرالدین آذریان رئیس شورای شهر میاندوآب از برگزاری مراسم معارفه شهردار جدید در سه شنبه این هفته خبر داد و گفت: مراسم معارفه “رسول ملکی” به عنوان شهردار جدید میاندوآب و تکریم سرپرست شهرداری، سه شنبه این هفته با حضور مسئولان در فرمانداری میاندوآب برگزار می شود.

گفتنی است “رسول ملکی” پس از 13 ماه بی شهرداری میاندوآب به عنوان شهردار این شهر انتخاب شده است.

انتهای پیام/

 

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.