عضویت 11 هزار میاندوآبی در صندوق بیمه اجتماعی روستایی/ بیمه کشاورزی و روستایی نیاز به فرهنگ سازی دارد
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۹:۳۱
شناسه : 280952
4

فرماندار میاندوآب گفت: هم اکنون در شهرستان میاندوآب 11 هزار و 400 سرپرست خانوار تحت پوشش صندوق بیمه اجتماعی کشاورزی، روستاییان و عشایر هستند.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، مهدی قهرمانی امروز در نشست آموزشی و هم اندیشی کارگزاران صندوق بیمه اجتماعی کشاورزی، روستاییان و عشایر جنوب آذربایجان غربی که در فرمانداری میاندوآب برگزار شد، اظهار کرد: باید برای ترغیب کشاورزان، روستائیان و عشایر به بیمه، فرهنگ سازی و تلاش کنیم.

فرماندار میاندوآب به نقش آگاهسازی مردم از خدمات صندوق بیمه اجتماعی کشاورزی، روستاییان و عشایر آذربایجان غربی اشاره کرد و افزود: شاید یکی از دلایل عدم استقبال مناسب و تحت پوشش مردم، عدم آشنایی کافی است و لذا آگاهسازی مردم از خدمات صندوق بیمه اجتماعی کشاورزی، روستاییان و عشایر آذربایجان غربی نقش مهمی در این زمینه دارد.

وی گفت: همه وظیفه دارند در زمینه فرهنگ سازی و آگاهسازی نسبت به مزایای صندوق بیمه اجتماعی کشاورزی، روستاییان و عشایر آذربایجان غربی تلاش کنیم.

قهرمانی تصریح کرد: هم اکنون در شهرستان میاندوآب 11 هزار و 400 سرپرست خانوار تحت پوشش صندوق بیمه اجتماعی کشاورزی، روستاییان و عشایر هستند.

یونس معزز مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزی، روستاییان و عشایر آذربایجان غربی نیز در این جلسه گفت: هدف از برگزاری این جلسه، ارائه آخرین دستورات اداری و بخش نامه ها به کارگزاران و هم اندیشی است.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.