عشق به اهل بیت در دل مردم موج می زند/ حضور کاروان زیر سایه خورشید به تقویت روحیه معنوی مردم کمک می کند
۱۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۸:۳۲
شناسه : 300813
7
امام جمعه چهاربرج: امام جمعه چهاربرج گفت: استقبال پرشور و بی نظیر مردم از کاروان های زیر سایه خورشید  نشانگر عشق و ارادت مردم به اهل‌بیت عصمت و طهارت(ع) دارد.
پ
پ

حجت الاسلام والمسلمین اصغر جلالی در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با اشاره به دهه کرامت و حضور کاروان های زیر سایه خورشید در شهرهای مختلف کشور، اظهار کرد: حضور کاروان های زیر سایه خورشید از طرف آستان قدس رضوی در شهرهای مختلف کشور، یک حرکت فرهنگی  و معنوی است.

امام جمعه چهاربرج افزود: حضور این کاروان ها سبب تقویت بنیه معنوی و دلبستگی هرچه بیشتر مردم ایران اسلامی شده و عهد و پیمان با ولایت و امامت ریشه دار می شود.

وی افزود:  استقبال پرشور و بی نظیر مردم از کاروان های زیر سایه خورشید  نشانگر عشق و ارادت مردم به اهل‌بیت عصمت و طهارت(ع) دارد.

با بیان اینکه اخیرا دشمنان اسلام با فیلم نامقدس “عنکبوت مقدس” سبب جریحه دار شدن قلوب مسلمین و مردم ایران اسلامی شده است، گفت: دشمن به دنبال تقدس زدایی از مقدسات بوده واسلام هراسی و شیعه هراسی را در دستور کار قرار داده است.

جلالی تصریح کرد: دشمنان بدانند که با این اقدامات نمی توانند خللی در عشق و ارادت مردم ایران اسلامی به اهل بیت(ع) وارد سازند بلکه عزم مردم را نسبت به پایبندی به مبانی نظام و عشق به ائمه(ع) چند برابر می کنند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.