عزم دولت برای مبارزه با فساد جدی است
۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۷
شناسه : 313874
5
دبیر قرارگاه ملی مبارزه با مفاسد اقتصادی: دبیر قرارگاه ملی مبارزه با مفاسد اقتصادی گفت: سابقه رئیس دولت، اطلاعیه‌ها، پیگیری‌ها و پرونده‌هایی که به سرانجام می‌رسد و سامانه‌های شفافیت که دنبال می‌شود، نشان از عزم جدی دولت برای مبارزه با فساد دارد.
پ
پ

داوود گودرزی در گفتگو با خبرنگار گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر»، با بیان اینکه فساد ستیزی یکی از ویژگی‌های برجسته دولت سیزدهم بوده است، اظهار کرد: سابقه آیت‌الله رئیسی به‌عنوان رئیس دولت کاملاً مشخص و معلوم بوده و وی از افراد مؤثر در جریان مبارزه با فساد بوده است.

دبیر قرارگاه ملی مبارزه با مفاسد اقتصادی افزود: آیت‌الله رئیسی در سالیان گذشته و در سال‌هایی که در قوه قضائیه بودند، یک‌روند جدی برای مبارزه یا مفاسد اقتصادی را شروع کردند و اتفاقات خوبی هم افتاد.

وی گفت: آیت‌الله رئیسی در دولت نیز هم بازرسی ویژه و ستاد مبارزه با فساد را فعال کردند و هم مرکز شبانه‌روزی مبارزه با فساد فعال شده است.

گودرزی تصریح کرد: اطلاعیه‌ها، دستورالعمل‌ها و پیگیری‌ها که انجام می‌شود و پرونده‌هایی که به سرانجام می‌رسد و سامانه‌های شفافیت که ایجاد و دنبال می‌شود، همه نشان می‌دهد که عزم دولت برای مبارزه با فساد جدی است.

دبیر قرارگاه ملی مبارزه با مفاسد اقتصادی با تأکید بر اینکه همه باید به موضوع مبارزه با فساد کمک کنیم، اظهار کرد: جریان رسانه‌ای، دانشجویی و نخبگان کشور همه در این زمینه نقش داشته و نباید معطل‌مانده و به حداقل اکتفا کنیم؛ بلکه باید این جبهه گسترده ملی که برای مبارزه با فساد هست، تقویت شده و شکل گسترده‌تر به خود بگیرد.

وی تصریح کرد: دولت جای اصلی مبارزه با فساد بوده و مجلس نیز در قانون‌گذاری و نظارت نقش ویژه داشته و قوه قضائیه نیز در آخر خط باید برخورد قاطعانه انجام دهد.

گودرزی هم چنین با اشاره به موضوع فساد در واردات چای، افزود: این موضوع نشان از شجاعت دولت است که دولت آن را شناسایی کرده و پرونده را نیز به سرانجام رسانده و با مردم در میان گذاشته است.

دبیر قرارگاه ملی مبارزه با مفاسد اقتصادی با بیان اینکه ربط‌دادن این موضوع به دولت ناجوانمردی است، گفت: مردم باید حمایت کنند تا دولتمردان بتوانند از این شجاعت‌ها به خرج دهند.

انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.