عزت، سربلندی و استقلال از دستاوردهای انقلاب اسلامی برای مردم ایران است
۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۷:۵۵
شناسه : 279418
4

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب گفت: قبل از انقلاب اسلامی ما استقلال نداشتیم و ذلیل بودیم ولی انقلاب اسلامی  برای ما عزت، سربلندی و استقلال به ارمغان آورد.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، سرهنگ پاسدار جواد مولودی امروز در یادواره شهدای دهستان بکتاش میاندوآب که با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان  در مسجد صاحب الزمان(عج) روستای بکتاش برگزار شد با اشاره به ایام فاطمیه، اظهار کرد: باید از زندگی حضرت فاطمه زهرا(س) درس بگیریم و سبک زندگی ما فاطمی و علوی باشد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب افزود: شهدای ما نیز در راه ولایت و راه حضرت زهرا(س) قدم نهادند و در مسیری جان خود را فدا کردند که حضرت زهرا(س) در همان مسیر رفتند.

وی گفت: هدف انقلاب اسلامی، تحقق اسلام ناب محمدی(ص) بود و شهدا نیز در راه آرمان های دینی و معنوی انقلاب، راهشان را آزادانه انتخاب کرده و جان خود را فدا کردند.

مولودی با اشاره به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، تصریح کرد: مکتب، دین، مردم و مدیریت و رهبری سه عامل مهم پیروزی انقلاب اسلامی بودند که امام خمینی(ره) به عنوان رهبر دینی قیام کرده و مردم نیز با الهام از دستورات دینی به ایشان لبیک گفتند و به صحنه آمده و انقلاب پیروز شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با اشاره به اینکه قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، بیگانگان برای ما تصمیم می گرفتند، افزود: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، مدیریت منابع و سرمایه های ما در دست بیگانگان بود ولی انقلاب اسلامی دست بیگانگان را از کشور کوتاه کرد.

وی با بیان اینکه قبل از انقلاب اسلامی ما استقلال نداشتیم و ذلیل بودیم، گفت: انقلاب اسلامی  برای ما عزت، سربلندی و استقلال به ارمغان آورد.

مولودی با اشاره به اینکه دشمنان خیلی تلاش کردند تا انقلاب اسلامی به چهل سالگی خود نرسد، اظهار کرد: ما در 40 سال گذشته، علی رغم مشکات، توسعه و پیشرفت را در ابعاد مختلف به برکت انقلاب اسلامی شاهد بوده ایم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با بیان اینکه نباید از مسیر انقلاب دچار انحراف شویم، اظهار کرد: با پیروی از رهبری و ولایت و اقتدا به شهدا می توان از مشکلات و گردنه های سخت عبور کرد و در این راستا نباید اسیر تبلیغات دروغین دشمنان شد.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.