عذر مدیران بی‌برنامه را می‌خواهیم
۰۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰:۰۱
شناسه : 318893
1
اولتیماتوم فرماندار میاندوآب به مدیران دستگاه‌های اجرایی/ معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میاندوآب گفت: مدیران باید تا آخر اردیبهشت برنامه‌های خود را به فرمانداری ارسال کنند و در غیر این صورت عذرشان را خواهیم ساخت.
پ
پ

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر»، محمدرضا رضایی شامگاه امروز در نخستین جلسه شورای اداری شهرستان میاندوآب در سال جدید با تأکید بر اینکه مدیران باید در خدمت مردم باشند، اظهار کرد: برای مردم و خدمت به مردم باید شبانه‌روز تلاش کرد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میاندوآب با اشاره به اینکه انتظارات بسیار و به حق است، افزود: میاندوآب از جایگاه واقعی خود فاصله دارد؛ ولی به برکت زحمات مدیران در شاخص‌های مختلف روبه‌رشد بوده و میاندوآب در ریل توسعه قرار گرفته و در اکثر شاخص‌ها از میانگین استانی بالاتر هستیم.

وی در ادامه با اشاره به انتظارات از مدیران در سال جدید، گفت: نخستین انتظار ما از مدیران، داشتن برنامه است و لذا از مدیران بی‌برنامه شرمنده خواهیم شد.

رضایی با بیان اینکه مدیران ادارات تا پایان اردیبهشت فرصت دارند تا برنامه خود را به فرمانداری ارائه دهند، تصریح کرد: مدیری که برای شهر برنامه نداشته باشد، نمی‌تواند بر اساس مأموریت و رسالت دولت پیش رود و لذا باید تا آخر اردیبهشت برنامه‌های خود را به فرمانداری ارسال کنند و در غیر این صورت عذرشان را خواهیم ساخت.

معاون استاندار و فرماندار ویژه میاندوآب با اشاره به برنامه‌ریزی برای سرکشی از ادارات و بازدید از پروژه‌های شهرستان، اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های مدیران پیگیری است و مدیران باید حوصله پیگیری داشته باشد.

وی با بیان اینکه بدون استثنا به سراغ تمام ادارات خواهیم رفت، افزود: ادارات باید به مردم گزارش داده و پاسخگوی عملکرد خویش نیز بوده و پیگیر جذب اعتبارات باشند.

رضایی با تأکید بر اینکه مدیران باید اشرافیت کامل به مجموعه خویش داشته باشند، تصریح کرد: مدیران باید از کوتاهی در وظایف خویش خودداری کرده و در زیرمجموعه خویش در برخورد با تخلفات و کوتاهی با هیچ‌کسی نیز تعارف نداشته باشند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه میاندوآب هم چنین با اشاره به برپایی میزهای خدمت در مناطق مختلف، اظهار کرد: میزهای خدمت به‌صورت ماهانه در مناطق مختلف برپا شده و مسائل و مشکلات مناطق بررسی و حل می‌شود.

وی هم چنین با بیان اینکه مسئولان ادارات باید در جلسه شورای اداری حاضر شوند، گفت: با رئیس اداره‌ای که بدون هماهنگی با فرماندار، نماینده خود را به جلسات می‌فرستد، برخورد خواهیم کرد.

هم چنین در این جلسه معاون مدیرکل و مدیر آموزش‌وپرورش میاندوآب، رئیس امور منابع آب شهرستان، مسئول دفتر کانون خادم‌یاری و خدمت‌های رضوی شهرستان به ارائه گزارش پرداخته و از تعدادی از رؤسای ادارات که عملکرد قابل‌قبولی در سال گذشته داشتند؛ تجلیل به عمل آمد.

انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.