عده ای همواره به دنبال فتنه هستند/ مردم نسبت به فتنه ها هوشیار بوده و چشم آن را کور کنند
۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۹:۵۱
شناسه : 270139
6

کارشناس امور دینی و سیاسی گفت: : در داخل و خارج عده ای که به اصطلاح می توان آنها را عشق فتنه نامید و دائم فتنه انگیزی می کنند و به دنبال فته هستند.

پ
پ

حجت الاسلام رسول برگی در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با اشاره به ویژگی های منافقان، اظهار کرد: منافقان هیچ وقت حقیقت را نمی فهمند، چون آنها را غفلت گرفته است.

این کارشناس امور دینی و سیاسی افزود: حماسه 9 دی یک پیام به مردم داد و آن اینکه همیشه هوشیار و بیدار بوده و مراقب توطئه های دشمنان باشید.

وی با بیان اینکه حماسه 9دی نقطه عطف انقلاب است،  گفت: از سوی دیگر حماسه 9دی یک تذکر نیز هست که خواص و قاطبه مردم زمانی که فتنه بوجود می آید منتظر عاشورا نباشند تا در عاشورا حرمت شکنی شود و سپس به خیابان ها بیایید و فتنه را خاموش کنید.

برگی تصریح کرد: همیشه باید به این موضوع متوجه باشیم که هر زمان و هر کجا فتنه بوجود می آید باید چشم فتنه را کور کنیم و اجازه ندهیم به مقدسات توهین شود.

این کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه مردم این موضوع را به خوبی می دانند و متوجه هستند، اظهار کرد: در داخل و خارج عده ای که به اصطلاح می توان آنها را عشق فتنه نامید و دائم فتنه انگیزی می کنند.

وی افزود: کار منافقان فتنه انگیزی است و در مقابل آنها، حماسه 9 دی یک نقطه قوت است که تا ابد ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.