عدم اعتماد به ترامپ و آمریکا حالت جهانی به خود گرفته/ ترامپ، اعتبار روابط بین المل را از بین برده است
۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۲
شناسه : 282015
3

نماینده میاندوآب، شاهین دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی گفت: عدم اعتماد به آمریکا و ترامپ، حالت جهانی به خود گرفته و هر روز بین تقاضاها و رد تقاضاهای دیپلماسی گیر کرده است

پ
پ

جهانبخش محبی نیا در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر اظهار کرد: ترامپ از خود چهره ای به نمایش گذاشته که عدم اعتماد به آمریکا و ترامپ، حالت جهانی به خود گرفته و هر روز بین تقاضاها و رد تقاضاهای دیپلماسی گیر کرده است.

نماینده میاندوآب، شاهین دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی افزود: رفتار ترامپ حتی اعتبار رشته روابط بین المل را از بین می برد که برای جامعه جهانی مصیبت بار است و روز به روز منازعات بین المللی افزایش می یابد.

وی گفت: شخصیت های آزاد و مستقل در دنیا و کسانی که در مجالس قانونگذاری و یا دانشگاه ها هستند باید فکری به این حالت بکنند.

محبی نیا تصریح کرد: باید سازمان ملل که در دنیا در دست کوتوله های سیاسی و یک سری آدم مانند محمد بن سلمان ها و محمد بن زایدها، نتانیاهوها و ترامپ ها است، از حالت رخوت خارج شود.

نماینده میاندوآب، شاهین دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: این افراد اگر مهار نشوند حتما جامعه جهانی را با مصیبت های بزرگ روبرو خواهند کرد.

وی در ادامه با بیان اینکه عدم صداقت ترامپ آشکار بوده و در آن شکی نیست، افزود: خود آمریکاییها و کنگره گرفتار سیاست های قبیح و ماجراجویانه هستند.

محبی نیا تصریح کرد: ترامپ خطاب به رئیس کنگره که یک خانم است، از زشت ترین الفاظ استفاده می کند و طبیعی است فردی که به همکار و هم وطن خود رحم نمی کند و اینگونه گستاخانه قضاوت می کند، بین اروپا و چین و روسیه و.. منازعه می آٰفریند.

نماینده میاندوآب، شاهین دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی افزود: ترامپ یک آشفتگی حاکم کرده که دنیا حتما باید فکری به حال بکند والا این سیاست خارجی نتایج مصیبت باری به دنبال خواهد داشت.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.