عدم آگاهی،تقلید کورکورانه و کمبودهای روحی از دلایل بدحجابی است
۲۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۸
شناسه : 292056
7
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان میاندوآب:

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان میاندوآب گفت: عدم آگاهی، تهاجم فرهنگی، تقلید کورکورانه و کمبودهای روحی و روانی از دلایل اصلی بدحجابی در جامعه است.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، سرهنگ حسن شیخ نژاد در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به جنگ نرم و تهاجم فرهنگی دشمنان، گفت: دشمنان با جنگ نرم، فرهنگ حجاب را مورد تهاجم قرار داده اند و در این راستا از ابزارهای مختلف مانند ماهواره، اینترنت و شبکه های اجتماعی استفاده می کنند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان میاندوآب در ادامه با برشمردن برخی علل بدحجابی در جامعه، افزود: ناآگاهی از دلایل بدحجابی بوده و بسیاری از زنان که در کوچه و خیابان با وضع زننده و نامناسب ظاهر می شوند، به دلیل نداشتن آگاهی است.

فرمانده انتظامی میاندوآب با اشاره به تهاجم فرهنگی شبکه های ماهواره ای، اظهار کرد: تقلید کورکورانه مانند تقلید از شبکه های ماهواره ای و امثال آنها از دیگر علل بدحجابی است.

شیخ نژاد به نقش کمبودهای روحی و روانی در بدحجابی اشاره و تصریح کرد: عده ای به خاطر کمبودهای روحی و روانی و جبران آن به صورت زننده در خیابان و انظار عمومی ظاهر می شوند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان میاندوآب با بیان اینکه اسلام تاکید به حجاب زن در جامعه دارد، گفت: برای ورود زن به عرصه‌های اجتماعی محدودیت نیست بلکه یک نوع مصونیت است.

فرمانده انتظامی میاندوآب افزود: دشمنان با استفاده از ماهواره و شبکه های اجتماعی به دنبال ترویج بی‎حجابی هستند که خانواده‎ها باید به این مسئله توجه کرده و از فرزندان خود مراقبت کنند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.