عاملان تولید و توزیع مشروبات الکلی و مواد مخدر صنعتی در میاندوآب دستگیر شدند
۲۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۹
شناسه : 297251
7
دادستان عمومی و انقلاب میاندوآب‌ از دستگیری عاملان تولید و توزیع مشروبات الکلی و مواد مخدر صنعتی در این شهرستان با تلاش ماموران انتظامی میاندوآب خبر داد.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، جهانگیر مسعودی در گفت و گو با خبرنگاران با اعلام این خبر، اظهار کرد: به دنبال کسب اطلاعاتی مبنی بر اینکه فردی در منزل خود در میاندوآب به تولید مشروبات الکلی دست ساز اقدام می‌کند، با دستور قضایی، موضوع در دستور کار ماموران پلیس اطلاعات و امنیت شهرستان قرار گرفت.

دادستان عمومی و انقلاب میاندوآب‌ افزود: پس از بررسی و اقدامات پلیسی، در این منزل هفت بشکه پلاستیکی ۲۰۰ لیتری در مجموع به حجم هزار و ۴۰۰ لیتر مشروبات الکلی کشف شد

وی با بیان اینکه در این منزل هفت بشکه پلاستیکی ۲۰۰ لیتری در مجموع به حجم هزار و ۴۰۰ لیتر مشروبات الکلی کشف شد، افزود: این فرد به واسطه ابزارآلات لازم در حال تولید مشروبات الکلی بود که پس از اطلاع از اینکه مورد تعقیب قرار گرفته از محل متواری شده و تلاش‌ها برای دستگیری وی در حال انجام است.

مسعودی تصریح کرد: هویت این فرد معلوم بوده و بزودی دستگیر خواهد شد.

دادستان عمومی و انقلاب میاندوآب‌ همچنین با اشاره به انجام عملیات دیگری با محوریت آسیب‌های اجتماعی در این شهرستان گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر میاندوآب‌، ۲ برادر را که در امر توزیع مواد مخدر صنعتی از نوع هروئین و شیشه فعالیت داشتند، شناسایی و دستگیر کردند.

مسعودی با اشاره به اینکه این افراد که ۳۴ و ۲۹ سال سن داشتند، افزود: از این افراد ۱۲۰ گرم مواد مخدر از نوع هروئین و شیشه و همچنین وسایل فروش مواد مخدر شامل ترازوی توزین کشف شد.

وی با بیان اینکه این افراد با صدور قرار بازداشت موقت روانه زندان شدند، اظهار کرد: موضوع مبارزه با جرایم سازمان یافته به ویژه تهیه و توزیع مشروبات الکلی و مواد مخدر در دستور کار دادستانی میاندوآب‌ قرار دارد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.