ظرفیت تولید تخم‌مرغ در میاندوآب افزایش می‌یابد
۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۲
شناسه : 312395
3
معاون رئیس سازمان و مدیر جهاد کشاورزی میاندوآب: معاون رئیس سازمان و مدیر جهاد کشاورزی میاندوآب گفت: طرح توسعه بزرگ‌ترین واحد مرغ تخم‌گذار در این شهرستان از پیشرفت 80 درصدی برخوردار است.
پ
پ

رضا مقدم در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی زرین خبر، اظهار کرد: بزرگ‌ترین واحد مرغ تخم‌گذار شهرستان میاندوآب با ظرفیت ۶۰ هزار قطعه، در روستای حاجی بهزاد این شهرستان فعالیت می‌کند.

معاون رئیس سازمان و مدیر جهاد کشاورزی میاندوآب افزود: این واحد تولیدی با ظرفیت ۶۰ هزار قطعه، در زمینی به مساحت پنج هزار مترمربع با یک هزار و ۷۶۱ مترمربع تأسیسات مسقف در مردادماه سال ۱۳۷۰ تأسیس و به بهره‌برداری رسیده است.

وی گفت: با فعالیت این مرغداری تمام‌اتوماتیک، برای ۱۰ نفر به‌صورت مستقیم اشتغال‌زایی شده و سالانه یک هزار و ۸۰ تن تخم‌مرغ تولید و روانه بازار مصرف می‌شود.

مقدم با اشاره به بازدید فرماندار ویژه میاندوآب از این واحد تولیدی، تصریح کرد: این واحد تولیدی با ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی درحال‌توسعه از ۶۰ هزار به ۱۲۰ هزار قطعه است و امروز نیز فرماندار ویژه میاندوآب از روند اجرای این طرح بازدید کرد.

معاون رئیس سازمان و مدیر جهاد کشاورزی میاندوآب با اشاره به افزایش ظرفیت تولید تخم‌مرغ در این شهرستان با بهره‌برداری از طرح توسعه این واحد تولیدی، اظهار کرد: با بهره‌برداری از خط تولید جدید این مرغداری، تولید سالانه تخم‌مرغ در این واحد تولیدی به دو هزار و ۱۶۰ تن افزایش‌یافته و زمینه اشتغال برای ۱۰ نفر نیروی کار جدید فراهم می‌شود.

انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.