طوفان در بخش مرحمت آباد میاندوآب 200 میلیون ریال خسارت به بار آورد
۰۶ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۰
شناسه : 273195
1

بخشدار بخش مرحمت آباد میاندوآب از بروز خسارت 200 میلیون ریالی بر اثر وزش تندباد در این بخش خبر داد.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، تندباد شدید با سرعت 112 کیلومتر بر ساعت شهرستان میاندوآب را درنوردید و سبب بروز خسارت مانند شکسته شدن درختان و ریزش دیوارهای روستایی شد.

این تند باد درختان را در نقاط مختلف میاندوآب از جا کند و حتی به دکل مخابراتی نیز در روستای گل سلیمان آباد رحم نکرد و خوشبختانه کسی در این حادثه آسیب ندیده است.

احمدعلی بنایی رئیس اداره هواشناسی میاندوآب نیز در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر، گفت: سرعت این تندباد در شدیدترین حالت در شهرستان میاندوآب به 112 کیلومتر بر ساعت رسیده است.

وزش باد شدید هم چنین در بخش مرحمت آباد نیز سبب پرت شدن اجسام از روی بام ها و شکستن برخی دیوارهای منازل روستایی شد.

شدت وزش باد در بخش مرحمت آباد میاندوآب به گونه ای بود که شیروانی یک انباری 200 متری را در روستای منصور آباد از جا کند و با برخورد آن به پنجره و دیوار یک منزل مسکونی، آن را تخریب کرد.

در همین زمینه بخشدار بخش مرحمت آباد میاندوآب در گفت و گویی که با خبرنگار ما داشت، از بروز خسارت 200 میلیون ریالی بر اثر وزش تندباد در این بخش خبر داد.

سهندعلی ستاری اظهار کرد: طوفان در بخش مرحمت آباد،  بیش از 200 میلیون ریال در شهرچهاربرج وروستاهای منصور آباد، قره قوزلو، ابراهیم حصاری و خزینه جدید خسارت زده است ولی خوشبخانه تلفات جانی نداشتیم.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.