«طوفان الاقصی» نشان از شکل‌گیری نظم نوین جهانی دارد/ عده‌ای به دنبال حاشیه‌سازی در شهر هستند
۰۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۰
شناسه : 312546
5
امام‌جمعه میاندوآب: امام‌جمعه میاندوآب گفت: نظم نوین جهانی در حال شکل‌گیری بوده و قطب‌های متعددی از جبهه مقاومت شکل‌گرفته و طوفان الاقصی نیز در این راستا است.
پ
پ

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی زرین خبر، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حمید حسن‌زاده در خطبه‌های نمازجمعه این هفته میاندوآب با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، اظهار کرد: از ۱۵ مهر، غزه زیر آتش رژیم صهیونیستی بوده و در این مدت رژیم صهیونیستی دست به جنایت جنگی و نسل‌کشی زده است.

امام‌جمعه میاندوآب با بیان اینکه مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی به قبل از شروع طوفان الاقصی برنمی‌گردند، افزود: رژیم صهیونیستی متحمل شکست راهبردی و غیرقابل‌ترمیم شده و روبه‌زوال است.

وی با اشاره به اینکه عملیات طوفان الاقصی ابهت پوشالی رژیم صهیونیستی را درهم شکست و سیستم‌های اطلاعاتی و امنیتی پر ادعای این رژیم غاصب را زیر سؤال برد، گفت: طوفان الاقصی نشان داد که گنبد آهنین یک اصطلاح مردم‌فریب است.

حسن‌زاده با ابراز تأسف نسبت به سکوت نهادها و مجامع بین‌المللی در قبال جنایات صهیونیست‌ها، تصریح کرد: نهادهای بین‌المللی، سازمان ملل، شورای امنیت باید این را بدانند که اگر این بحران را مدیریت نکنند، اثر طوفان الاقصی دامن آنها را می‌گیرد.

وی با بیان اینکه اروپا و آمریکا مدیون رشادت‌های حاج‌قاسم و مدافعان حرم هستند که داعش را در نطفه خفه کردند، اظهار کرد: اگر حاج‌قاسم و یارانش نبود، داعش اروپا را نیز فراگرفته بود.

امام‌جمعه میاندوآب افزود: ان‌شاءالله امت اسلامی به‌زودی جواب دندان شکنی به این سگ صهیونیست جهانی و دولت دیوانگان، نتانیاهو و بایدن و این نسل‌کشی و کشتار بی‌سابقه و گستاخانه می‌دهند.

حسن‌زاده با اشاره به اینکه بیش از ۷۵ سال است که رژیم صهیونیستی سرزمین فلسطینیان را غصب کرده و آنها را در محاصره نگه داشته است تا در طوفان الاقصی غیرت جریحه‌دار شده جوانان فلسطینی و رزمندگان مقاومت فلسطین به جوش آمد، گفت: آنهایی که بی‌انصافی کرده و ناجوانمردانه در فضای مجازی نفاق می‌افکنند و با دشمن همراه می‌شوند، اینها را باید بدانید و بگویید که بر فلسطینیان چه می‌گذرد.

وی با بیان اینکه نظم نوین جهانی در حال شکل‌گیری است، افزود: در حال حاضر قطب‌های متعددی از جبهه مقاومت شکل‌گرفته و طوفان الاقصی نیز در این راستا است که در مهد تمدن غرب و آمریکا، مردم را در حمایت از خود به خیابان‌ها می‌کشاند.

امام‌جمعه میاندوآب تصریح کرد: گفتمان شرق و غرب مضمحل شده و گفتمانی مبتنی بر مقاومت در دنیا به گفتمان تأثیرگذار و غالب تبدیل می‌شود و در نهایت پیروزی با جبهه حق و مقاومت است.

حسن‌زاده هم چنین در بخشی از خطبه‌های نمازجمعه با اشاره به مسائل و موضوعات شهری، اظهار کرد: عده‌ای عادت کرده‌اند تا با جوسازی و حاشیه‌سازی جلوی فعالیت کسانی که تلاش می‌کنند را بگیرند.

وی با بیان اینکه این موضوع در میاندوآب بی‌سابقه نیست، تصریح کرد: چند ماه پیش همه می‌گفتند شهر فرماندار و شهردار ندارد؛ ولی اکنون که فرماندار و شهردار داریم، آنهایی که دائم گلایه می‌کردند، کجا هستند؟ آیا آدم تو نباشد باید انتقاد کنی؟ هر کس با ما نیست باید از او انتقاد شود؟

امام‌جمعه میاندوآب با تأکید بر اینکه همه باید دست‌به‌دست هم دهیم، افزود: خوشبختانه شهردار و فرماندار شبانه‌روز تلاش می‌کنند و همه باید بیایند پیشنهادها و حرف‌های و طرح‌ها خود را بزنند و اگر سرمایه دارند، به میدان بیایند و کمک کنند.

حسن‌زاده با بیان اینکه باید در مقابل نریمان کوتوله‌ها ایستاد، تصریح کرد: باید موانع را کنار زد و دست‌به‌دست هم داده و با اتحاد و همدلی در مسیر توسعه و پیشرفت قدم برداشت.

انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.