صدای حق‌طلبی مردم میاندوآب در روز قدس
۱۷ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
شناسه : 318260
1
امروز مردم میاندوآب بار دیگر به صحنه آمده و آزادی قدس را بلندتر از همیشه فریاد زدند.
پ
پ

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر»، در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و هم‌زمان با روز جهانی قدس، راهپیمایی در دفاع از مظلومیت مردم مظلوم فلسطین در میاندوآب هم‌زمان با سراسر کشور با حضور اقشار مختلف مردم شروع شد.

این راهپیمایی در میاندوآب از ساعت ۱۱ صبح امروز شروع شده و با طی مسیرهای راهپیمایی به مصلی نمازجمعه ختم شد.

سخنرانی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میاندوآب و قرائت بیانیه پایانی از جمله بخش‌های این راهپیمایی در میاندوآب بود.

امسال نیز مانند همه‌سال‌های گذشته، مردم روزه‌دار میاندوآب از همان دقایق اولیه و پیش از آغاز مراسم حضور، مردم انقلابی همیشه در صحنه در خیابان‌های منتهی به محل برگزاری راهپیمایی حضور گسترده‌ای داشتند.

لحظه‌به‌لحظه بر خیل جمعیت افزوده می شد و از پیر و جوان گرفته همه خود را به محل تجمع اولیه راهپیمایی می رساندند.

در این میان صحبت‌های حاضران در راهپیمایی نیز شنیدنی بود و آنها از انتقام سخت و آزادی قدس شریف و نابودی اسرائیل می‌گفتند.

علی عبدی یکی از حاضران به خبرنگار ما گفت: دفاع از مظلوم وظیفه انسانی و اخلاقی ما است و روز قدس نیز نماد دفاع از مظلوم و لذا وظیفه خود می‌دانیم که در این راهپیمایی شرکت کنیم.

یاسر دیگر جوانی بود که با شوروشوق خاصی فریاد «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» سر می‌داد و می‌گفت: رژیم صهیونیستی خباثت و شرارت خود را به اوج رسانده و تأسف‌بارتر از آن سکوت مجامع به‌اصطلاح حقوق بشر بین‌المللی است که این جنایت‌های رژیم صهیونیستی را دردناک‌تر می‌کند.

آری امروز مردم میاندوآب، حماسه‌ای دیگر خلق کردند و با حضور پرشور و گسترده در راهپیمایی روز قدس، بار دیگر استکبارستیزی و حمایت خود از مظلوم در مقابل ظالم را به دنیا نشان دادند.

امروز مردم روزه‌دار میاندوآب، با حضور پرشور و گسترده در راهپیمایی روز قدس ضمن اعلام حمایت و پشتیبانی خود از مردم مظلوم فلسطین، شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» را با صدای بلند و رساتر فریاد زدند.

امروز بار دیگر مردم ایران اسلامی و شهرستان میاندوآب زادگاه سردار رشید اسلامی شهید مهدی باکری، حماسه آفریدند و غیرت دینی و انقلابی و ملی خود را در راستای دفاع از آرمان آزادی قدس شریف به نمایش گذاشتند.

در این راهپیمایی باشکوه که مانند همیشه با حضور باصلابت و باشکوه مردم مؤمن، انقلابی و همیشه در صحنه همراه بود؛ مردم با شعارهای خود اعلام کردند که از آرمان رهایی قدس شریف عقب‌نشینی نخواهند کرد.

امروز مردم میاندوآب بار دیگر به صحنه آمده و آزادی قدس را بلندتر از همیشه فریاد زدند و به دنیا اعلام کردند که این مردم همیشه در صحنه تا رهایی قدس شریف از پای نخواهند نشست و ان‌شاءالله به‌زودی قبله‌گاه نخست مسلمین از چنگال صهیونیست غاصب آزاد شود.

این غیرت مردم میاندوآب است که همواره مدافع مظلومان بوده و گردن ظالمان را خم کرده‌اند و این را نیز امروز با حضور پرشور خود در راهپیمایی روز قدس نشان دادند.

انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.