طرح پارکبان مکانیزه در هشت خیابان میاندوآب اجرا می شود
۰۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۵
شناسه : 305954
3
رئیس شورای شهر میاندوآب: رئیس شورای شهر میاندوآب گفت: طرح پارکبانی به صورت مکانیزه در هشت خیابان شهر به مرحله اجرا درمی آید که امیدواریم منجر به کاهش ترافیک نیز شود.
پ
پ

بابک محمدزاده در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با اشاره به معضل ترافیک در میاندوآب، اظهار کرد: متاسفانه معضل ترافیک سبب گلایه شهروندان در شهر میاندوآب شده است و اعضای شورای شهر و شهرداری نیز برای حل این مشکل تلاش خود را انجام می دهد.

رئیس شورای شهر میاندوآب افزود: در این راستا، طرح پارکبانی به مزایده رفته و به صورت مکانیزه در سطح شهر به مرحله اجرا درمی آید که امیدواریم منجر به کاهش ترافیک نیز شود.

وی با بیان اینکه بر اساس این طرح ۷۵۰ محل پارک در سطح معابر میاندوآب تعریف شده است، گفت: این طرح در خیابان‌های امام(ره)، طالقانی، شهدا، کشاورز، تختی، شریعتی، ۱۷ شهریور و سرباز گمنام اجرا می شود.

محمدزاده با اشاره به پیش بینی احداث دو پل روگذر و زیرگذر در نقاط مختلف پیش بینی شده است، تصریح کرد: احداث پل روگذر سه راهی شاهین دژ و زیرگذر سه راهی تقی آباد از جمله این پل ها هستند.

رئیس شورای شهر میاندوآب به احداث پل جدید بر روی رودخانه زرینه رود این شهرستان نیز اشاره کرد و افزود: احداث پل جدید بر روی زرینه رود در ادامه مسیر کمربندی پیش بینی شده از انتهای کوی تقی آباد به سمت کوی قره ورن بر روی رودخانه زرینه رود میاندوآب از دیگر پروژه های عمرانی است که برای سال آینده در بودجه شهرداری پیش بینی شده است.

وی اظهار کرد: برای این پروژه ها بودجه خوبی در نظر گرفته شده و اگر نیاز باشد در متمم بودجه نیز به آن اضافه می شود.

انتهای پیام/

 

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.