طرح پارکبان دوباره در میاندوآب اجرا می شود
۲۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۸:۰۷
شناسه : 305800
4
سرپرست شهرداری میاندوآب: سرپرست شهرداری میاندوآب گفت: با مشخص شدن پیمانکار طرح پارکبان در اسفندماه، این طرح برای کنترل ترافیک اجرایی می شود.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، جلسه فوق العاده شورای ترافیک میاندوآب به منظور بررسی مسائل و مشکلات ترافیکی در سطح شهرستان برگزار شد.

مجموعه های سهل انگار در موضوع ترافیک بازخواست شوند

در این  جلسه معاون استاندار و فرماندار ویژه میاندوآب با تاکید بر ارائه برنامه برای حل مشکلات ترافیکی، اظهار کرد: برای کنترل ترافیک نیازمند برنامه های کوتاه مدت و موثر هستیم.

علی پیام افزود: هر مجموعه‌ای در موضوع ترافیک سهل انگاری کند باید مورد بازخواست قرار گیرد.

وی با بیان اینکه طرح مطالعاتی برای ارائه برنامه های بلندمدت کنترل ترافیک نیز ارائه شود، گفت: در این راستا پیشنهاد می شود تا طرح مطالعاتی ایجاد پارکینگ های طبقاتی، ایجاد پارکینگ زیر زمینی در پارک معلم بدون آسیب به فضای سبز فعلی و تغییر مکان اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای و زندان آغاز شود.

طرح پارکبان به زودی اجرایی می شود

سرپرست شهرداری میاندوآب نیز در این جلسه با اشاره به اقدامات انجام گرفته برای حل مشکل ترافیکی سطح شهر، گفت: مجموعه شهرداری و شورای شهر تمام تلاش خود را در این زمینه به کار گرفته است.

وحید اصغری پور افزود: با مشخص شدن پیمانکار طرح پارکبان در اسفندماه، این طرح نیز به مرحله اجرا خواهد رسید.

نیازمند تمرکز زدایی مشاغل پرمراجعه هستیم

رییس پلیس راهور میاندوآب نیز در این جلسه با اشاره به مشکلات ترافیکی سطح شهر، گفت:برای ساماندهی ترافیک شهر، نیازمند تمرکز زدایی مشاغل پرمراجعه هستیم.

اباصلت الماسیان افزود: ایجاد پارکینگ های طبقاتی، نصب دوربین های نظارت ترافیکی، جابجایی ایستگاه ون و مسافربرهای شخصی و اجرای تقاطع های غیر همسطح در میدان های امام علی (ع)، سه راهی  شاهین دژ و میدان ذوالفقار از دیگر طرح هایی هستیم که باید اجرا شوند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.