طرح پارکبانی در میاندوآب اجرا می شود
۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۸:۱۱
شناسه : 300224
9
فرمانده انتظامی میاندوآب: فرمانده انتظامی میاندوآب از اجرای طرح پارکبانی درخیابان امام خمینی(ره) این شهر و حمل خودروهای پارک شده در خارج از محدوده پارکبانی با جرثقیل به پارکینگ  خبرداد.
پ
پ

سرهنگ فخرالدین رستم پور درگفتگو با خبرنگار زرین خبر اظهار کرد: طرح پارکبانی  از امروز یکشنبه ۱۸ اردیبهشت ماه  در میاندوآب اجرا و خودروهایی که در خیابان امام (ره) در خارج از محدوده پارکبانی و زیر تابلو حمل با جرثقیل  پارک شده باشند، با جرثقیل به پارکینگ منتقل می‌شود.

فرمانده انتظامی میاندوآب افزود: این طرح در راستای اجرای ماده ۱۳ قانون رسیدگی به تخلفات واخذ جرایم سال ۱۳۹۰و مصوبه شورای ترافیک شهرستان درراستای ساماندهی وضعیت ترافیک سطح شهر وارتقا رضایت مندی شهروندان اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه به موجب اجرای این قانون، هزینه حمل  جرثقیل و پارکینگ از مالک خودرو و یا متصرف قانونی  دریافت خواهد شد، تصریح کرد: خودروهایی که در سمت راست خیابان امام و زیر تابلو حمل با جرثفیل توقف کنند، به پارکینگ انتقال و پس از احراز هویت خودرو ترخیص خواهد شد.

رستم پور گفت: همچنین در سمت چپ خیابان امام(ره) نیز طرح پارکبانی براساس مصوبه شورای ترافیک شهرستان با اخذ  هزینه پارکبانی از مالکان خودرو  اجرا می‌شود.

فرمانده انتظامی میاندوآب افزود: لازمه اجرای این طرح همکاری رانندگان وشهروندان با مجریان طرح بوده و نتیجه اجرای این طرح  را با احساس رضایتمندی  و آرامش خاطر همشهریان شاهد خواهیم بود.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.