طرح “هر مسجد، یک محفل قرآنی” در مساجد میاندوآب اجرا می شود
۰۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۸:۱۹
شناسه : 306576
4
مسئول دفتر کانون های فرهنگی، هنری مساجد منطقه میاندوآب: مسئول دفتر کانون های فرهنگی، هنری مساجد منطقه میاندوآب گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان، طرح "هر مسجد، هر کانون، یک محفل انس با قرآن کریم" در میاندوآب، چهاربرج ، باروق اجرا می‌شود .
پ
پ

آرش قنبری در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با تبریک سال نو و حلول ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: همزمان با ماه مبارک رمضان که ماه نزول قرآن است، طرح “هر مسجد، هر کانون، یک محفل انس با قرآن کریم” در میاندوآب، چهاربرج ، باروق اجرا می‌شود .

مسئول دفتر کانون های فرهنگی، هنری مساجد منطقه میاندوآب افزود: این طرح با همکاری ادارات تبلیغات اسلامی و اوقاف و امور خیریه میاندوآب در مساجد بعد از اقامه نماز های ظهر و عصر  و مغرب و عشا برگزار می شود.

وی گفت: هدف از  اجرای این طرح، ترویج قرائت قرآنی و آموزه های قرآنی در سطح جامعه و بویژه در بین جوانان و نوجوانان است.

قنبری با تاکید بر بهره مندی خانواده ها از این طرح، تصریح کرد: توجه به مفاهیم و سبک زندگی اسلامی و قرآنی از بخش های مهم و تاثیر گذار این طرح بوده و در راستای اجرای آن از ظرفیت و همکاری امام جماعت مسجد، مربیان قرآنی ،مسئول کانون مسجد، ساکنین محل و افرادی که در مساجد حضور فعال دارند؛ استفاده می شود.

مسئول دفتر کانون های فرهنگی، هنری مساجد منطقه میاندوآب با تاکید بر انس با قرآن کریم در طول سال بویژه ایام ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای اجرای برنامه های جذاب، مداوم و جذب عموم مردم به مسجد است.

وی افزود: امیدواریم با برگزاری محافل قرآنی ،انس با قرآن در جامعه اسلامی بیش از پیش ترویج یافته و با ارتباط با این کتاب آسمانی رشد و پیشرفت را در زندگی خود رقم بزنیم.

انتهای پیام/

 

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.