طرح هادی در ۳۵ درصد روستاهای میاندوآب اجرا شد
۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۹:۴۹
شناسه : 294010
10
رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی میاندوآب‌ گفت: تاکنون طرح هادی در ۵۷ روستای بالای ۲۰ خانوار این شهرستان اجرا شده‌ که این میزان، ۳۵ درصد روستاهای میاندوآب‌ را شامل می‌شود.
پ
پ

حقوردی هادی در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با اشاره به اجرای طرح هادی در روستاهای بالای ۲۰ خانوار در شهرستان میاندوآب، اظهار کرد: طرح‌های هادی توسعه روستاها را در ۱۰ سال مشخص و نحوه ساخت وساز و امکانات زیربنایی را در روستا تعیین می کنند.

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی میاندوآب‌ افزود: در شهرستان میاندوآب نیز تهیه طرح هادی از ۱۶۶ روستای واجدشرایط در ۱۶۴ روستا تهیه شده و در دو روستای دیگر نیز که تعداد خانوار آنها به ۲۰ مورد رسیده، در دست اقدام است.

وی با بیان اینکه تاکنون طرح هادی در ۵۷ روستای بالای ۲۰ خانوار این شهرستان اجرا شده‌است، افزود: این میزان، ۳۵ درصد روستاهای میاندوآب‌ را شامل می‌شود.

هادی با اشاره به اینکه طرح هادی روستایی برای افق ۱۰ ساله تهیه می شود، تصریح کرد: در این راستا افق ۱۰ ساله طرح هادی تدوین شده در ۹۷ روستای شهرستان میاندوآب به اتمام رسیده و نیاز به بازنگری دارد.

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی میاندوآب هم چنین به سند دار شدن ۸۳ درصد واحدهای مسکن روستایی در این شهرستان اشاره کرد و‌ گفت: در مجموع ۳۱ هزار و ۳۰۰ واحد روستایی در میاندوآب وجود دارد که تاکنون برای ۲۲ هزار واحد مسکن روستایی سند تک‌برگی صادر شده است.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.