طرح ساماندهی رودخانه زرینه رود میاندوآب در مراحل پایانی قرار دارد/ پیش بینی 200 میلیارد ریال اعتبار برای اجرا و تکمیل پروژه
۰۷ دی ۱۳۹۶ - ۹:۲۰
شناسه : 269972
10

نایب رئیس شورای شهر میاندوآب گفت: مطالعات طرح ساماندهی و زیباسازی زرینه رود در محدوده شهر میاندوآب در مراحل پایانی بوده و تا پایان این ماه به پایان می رسد.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، احدغفاری در گفت و گویی با اشاره به انجام طرح مطالعاتی ساماندی زرینه رود میاندوآب، اظهار کرد: امیدواریم با اقدامات انجام گرفته و پیگیری های اعضای شورای شهر و شهردار، طرح ساماندهی و زیباسازی زرینه رود در محدوده میاندوآب که آرزوی دیرینه شهروندان عزیز است، هر چه سریعتر عملیاتی شود.

نایب رئیس شورای شهر میاندوآب افزود: طرح ساماندهی زرینه رود از سال 92 مطرح شده و هم اکنون در حال تکمیل مرحله مطالعه قرار دارد و در نشستی که در این باره داشتیم، مشاوران طرح متعهد شدند تا پایان این ماه نسبت به اتمام و تحویل طرح به شهرداری اقدام کنند.

وی با اشاره به جزئیات طرح ساماندهی زرینه رود میاندوآب، گفت: این طرح برای محدوده سه کیلومتری بین پل شهید عطایی تا بیمارستان حضرت فاطمه زهرا(س) پیش بینی شده است و تلاش می کنیم قبل از آغاز عملیات اجرائی، در مطالعات نهایی محدوده این طرح را افزایش دهیم.

غفاری تصریح کرد: احداث دیوار ساحلی، فضای سبز، شهر بازی و آلاچیق و ایجاد فضاهای تفریحی ورزشی در اراضی مازاد بستر رودخانه، ایجاد سد بادی، راه اندازی پیست های دوچرخه سواری، اسب سواری، قایقرانی و احداث پارک گلها و بازارچه های محلی، نمایشگاه، پل پیاده رو بر روی رودخانه را از جمله بخش های این طرح است.

نایب رئیس شورای شهر میاندوآب اظهار کرد: برای مطالعه این طرح یک میلیارد و 200 میلیون ریال اعتبار در نظر گرفته شده و پیش بینی می شود با صرف اعتباری بالغ بر 200 میلیارد ریال اجرا و به بهره برداری برسد.

وی تصویب طرح در مراجع ذیربط، شورای شهر و جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی در کنار جذب کمک های دولتی برای اجرای این طرح را از اولویت های اصلی شهرداری و شورای شهر برای سال آینده اعلام کرد و گفت: اجرای این طرح در امر جذب گردشگر در میاندوآب بسیار مهم بوده و از نمایندگان مجلس، فرماندار و مسئولان دستگاه های اجرایی میاندوآب درخواست داریم با شهرداری و شورای شهر میاندوآب همکاری و مشارکت لازم را برای تسریع در روند اجرای طرح داشته باشند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.