طرح جهاد آبرسانی به ۱۰ هزار روستای کشور در حال انجام است
۳۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۸:۰۷
شناسه : 305883
2
معاون حقوقی، پشتیبانی و مجلس وزیر نیرو: معاون حقوقی، پشتیبانی و مجلس وزیر نیرو گفت: طرح جهاد آبرسانی به 10 هزار روستا در کشور با آغاز فعالیت دولت سیزدهم شروع به کار کرده و در حال انجام است.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، احمد حیدری در گفت و گو با خبرنگاران در میاندوآب با اشاره به جلسه مشترک با نماینده مجلس و مسئولان شهرستانی در رابطه با مسائل بخش آب و برق، اظهار کرد: در این جلسه مسائل و موضوعات مهمی در رابطه با آب و برق، فاضلاب و پساب کشاورزی میاندوآب، چهاربرج و باروق مطرح شد.

معاون حقوقی، پشتیبانی و مجلس وزیر نیرو افزود: در این جلسه مقرر شد تا با ایجاد پست ۳۲ کیلووات با خط انتقال ۲۸ کیلومتری مشکل  پایداری برق در شهرستان حل شود.

وی با اشاره به مطرح شدن بحث ناپایداری و فرسودگی شبکه در این جلسه، گفت: مقرر شد تا هر مقداری که امسال سیم مسی به کابل خودنگهدار تبدیل شده، دو برابر آن سال آینده انجام گیرد.

حیدری به اجرای طرح بهارستان در حوزه برق رسانی روستاها، تصریح کرد: در این زمینه نیز مقرر شد با شتاب گرفتن فعالیت ها در قالب طرح بهارستان، مشکل روستاها نیز حل شود.

معاون حقوقی، پشتیبانی و مجلس وزیر نیرو به نیمه تمام بودن بحث فاضلاب شهری میاندوآب اشاره کرد و افزود: برای باقی مانده شبکه فاضلاب میاندوآب مقرر شد تا با توجه به پیگیری نماینده مردم در مجلس و مسئولان استانی و شهرستانی، مطالعات ماده ۲۳ انجام گرفته و در مراجع مربوطه مورد تایید قرار گرفته است.

وی گفت: امیدواریم با توجه به اقدامات انجام گرفته، بحث تکمیل شبکه فاضلاب میاندوآب در بودجه سال آینده، احیای ردیف شده و از روشهای در اختیار وزارتخانه در دو سال آینده اقدامات خوبی در این زمینه میاندوآب انجام گیرد.

حیدری تصریح کرد: در حوزه کانال های کشاورزی و حق آبه کشاورزان و نیز نسبت به زمین هایی که باید مورد کشاورزی قرار گیرند، تصمیم گرفته شد تا ظرف یک ماه طرح جامعی ارائه شده و در وزارت بررسی شود.

معاون حقوقی، پشتیبانی و مجلس وزیر نیرو به اجرای طرح جهاد آبرسانی در کشور نیز اشاره کرد و گفت: در بحث آب روستایی، طرح جهاد آبرسانی به ۱۰ هزار روستا در کشور با آغاز فعالیت دولت سیزدهم شروع به کار کرده که سهم میاندوآب هم ۸۱ روستا بوده و پیشرفت خوبی دارد و برای پیشبرد بهتر آن نیز تصمیمات خوبی گرفته شده است.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.