طرح جامع ترافیک در میاندوآب تدوین شود/ مردم سرمایه نظام و انقلاب هستند
۱۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۰
شناسه : 270272
5

فرماندار میاندوآب گفت: باید با جمع بندی نظرات و تدوین طرح ترافیک و بازنگری در برخی مسیرهای ترافیکی در صورت لزوم، اقدامات لازم برای حل مشکل ترافیک انجام گیرد.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، ناصر امیری امروز در جلسه شورای ترافیک میاندوآب با بیان اینکه باید تمهیدات لازم برای حل مشکلات مربوط به ترافیک در بخش های مختلف اندیشیده شود، اظهار کرد: باید با کار کارشناسی مشکلات ترافیکی را حل و فصل کرد.

فرماندار میاندوآب افزود: موضوعات مربوط به بخش ترافیک در جلسه شورای ترافیک باید مطرح و در صورت تصویب، اجرایی شوند و نظر کارشناسی و اعضای شورا در این باره اعلام و سپس اجرایی شوند.

وی با اشاره به اینکه مردم سرمایه نظام و انقلاب هستند، گفت: باید در خدمت مردم بوده و مشکلات آنها را حل کنیم و در این راه نیز همه باید مطیع قانون باشیم و در صورتی که نظری بر خلاف نظرما باشد، از مخالفت خودداری کنیم.

امیری با تاکید بر تدوین طرح جامع ترافیک در میاندوآب، تصریح کرد: باید با جمع بندی نظرات و تدوین طرح ترافیک و بازنگری در برخی مسیرهای ترافیکی در صورت لزوم، اقدامات لازم برای حل مشکل ترافیک انجام گیرد.

فرمانده میاندوآب هم چنین با اشاره به اینکه ظرفیت تاکسی و آژانس در میاندوآب کافی است، اظهار کرد: شورای شهر و شهرداری و هر کس دیگر نباید قول صدور مجوز دایر کردن آژانس تلفنی و یا تاکسی در میاندوآب بدهد، چون بر اساس تصمیم شورای ترافیک و نظرات ارائه شده، تاکسی تلفنی به حد کافی وجود دارد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.