طرح تفکیک از مبدا پسماند در میاندوآب اجرایی می شود
۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۸:۱۰
شناسه : 297736
4
رئیس اداره حفاظت محیط زیست میاندوآب: رئیس اداره حفاظت محیط زیست میاندوآب گفت: مطالعه طرح تفصیلی تفکیک از مبدا پسماند در شهر میاندوآب انجام شده و با تصویب از سوی اداره کل حفاظت محیط زیست استان در مرحله اجرا  و تهیه زیر ساخت ها است.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، علیرضا بقالی در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به برگزاری جلسه کارگروه پسماند شهرستان، گفت: در این جلسه گزارش وضعیت سایت زباله مشترک شهر های میاندوآب و مهاباد، همچنین اجرای طرح تفصیلی و تفکیک از مبدأ پسماندهای شهر میاندوآب از سوی شهرداری ارائه شد.

رئیس اداره حفاظت از محیط زیست میاندوآب اظهار کرد: براساس ماده ۴ آیین نامه اجرایی قانون مدیریت پسماند، مدیریت اجرایی پسماند شهری موظف شده است تا طرح تفصیلی و جامع پسماند را با در نظر گرفتن برنامه تفکیک از مبدأ انجام دهد.

وی افزود: در کارگروه مدیریت پسماند میاندوآب معاون هماهنگی و امور عمرانی فرمانداری با توجه به حساسیت موضوع، بر استقرار یک سامانه کارآمد مدیریت پسماند و لزوم اجرای طرح تفصیلی تاکید کرد.

بقالی با اشاره به اینکه مطالعه طرح تفصیلی تفکیک از مبدا پسماند در شهر میاندوآب انجام شده است، تصریح کرد: با تصویب آن از سوی اداره کل حفاظت محیط زیست استان، در مرحله اجرا  و تهیه زیر ساخت ها است.

رئیس اداره حفاظت از محیط زیست میاندوآب گفت: گام اولیه این برنامه با افق پنج ساله شامل آموزش شهروندان، اجرای طرح پایلوت برای ادارات و مجتمع های مختلف شهری بوده که با نظارت اداره حفاظت محیط زیست میاندوآب، توسط شهرداری اجرا می شود.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.