طرح تفضیلی میاندوآب بازنگری می شود/  محدوده شهر سه دهه تغییری نکرده است
۲۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۸
شناسه : 270460
8

شهردار میاندوآب گفت: محدوده شهر میاندوآب حدود 30 سال است که تعریف شده و محدوده ای به آن اضافه نشده است و ما نیز به زودی طرح تفضیلی را به بازنگری می دهیم.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، رسول ملکی، امروز در نشست مشترک شهردار و کارکنان شهرداری میاندوآب با محبی نیا نماینده میاندوآب، شاهین دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی که در شورای شهر برگزار شد، در سخنانی اظهار کرد: یکی از اصلی ترین خواسته های این است که در روزهای آینده، دیداری با برخی وزرای مرتبط داشته باشیم.

شهردار میاندوآب با بدهی ها متاسفانه برای ما عذاب آور است، افزود: می شود با رایزنی ها و دریافت مجوز بخشودگی از مراجع مربوطه، بخشی از آنها را جبران کرد.

وی با بیان اینکه خرید کارخانه آسفالت به مناقصه واگذار شده است، گفت: پسماند شهری یکی دیگر از موضوعاتی است که 1/5 میلیارد تومان  به شهرستان میاندوآب اختصاص یافته است و خوشبختانه با پیگیری های انجام گرفته این موضوع تقریبا حل شده است.

ملکی با اشاره به مشکلات آتش نشانی میاندوآب، تصریح کرد: نردبان آتش نشانی با توجه به بلند مرتبه سازی در میاندوآب یکی از نیازهای اساسی ما است که امیدواریم با پیگیری های لازم این موضوع حل شود.

شهردار میاندوآب به مشکل دفع آب های سطحی اشاره کرد و گفت: نبود شیب جغرافیایی برای هدایت و دفع آبهای سطحی به ویژه در برخی مناطق یکی از معضلات اساسی در محدوده شهر ماست که حل آنها بودجه خاصی را می طلبد.

وی طرح تفضیلی را یکی از عمده مشکلات میاندوآب برشمرد و افزود: محدوده شهر میاندوآب حدود 30 سال است که تعریف شده و محدوده ای به آن اضافه نشده است و ما نیز به زودی طرح تفضیلی را به بازنگری می دهیم و امیدواریم با پیگیری های لازم توسط نمایندگان از مسئولان مربوطه، به این موضوع توجه شود.

ملکی تصریح کرد: ساماندهی زرینه رود میاندوآب یکی از موضوعات اولویت داری است که امیدواریم هر چه سریعتر عملی شود.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.