ضرب الاجل فرماندار میاندوآب برای ساماندهی ترافیک بلوار دانشگاه
۰۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۰
شناسه : 303341
3
در جلسه با اعضای اتحادیه و فعالان بازار خودرو در میاندوآب مطرح شد؛ فرماندار میاندوآب گفت: در فرصت یک هفته ای که داده شده نمایشگاه هایی که دارای پارکینگ هستند نسبت به جلوگیری از پارک خودرو در محل های ممنوعه اقدام نمایند و آن دسته از نمایشگاه های اتومبیل که پروانه کسب ندارند نسبت به اخذ مجوز فعالیت اقدام نمایند.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، علی پیام در جمع اعضای اتحادیه و فعالان بازار خودرو در میاندوآب با بیان اینکه معضل ترافیک و سدمعبر بلوار دانشگاه امروز به عنوان یکی از شکایات برحق اهالی مناطق کوی های معلم،آزادگان و یوزباشکندی مطرح می شود، گفت: مشکل سد معبرو ترافیک بلوار دانشگاه میاندوآب بی شباهت با مشکل چندین ساله خیابان شریعتی نبوده و لاینحل نیست.

معاون استاندار و فرماندار ویژه میاندوآب افزود: مشکل سدمعبر خیابان شریعتی با همکاری مردم، اصناف و کسبه حل شد و با توجه به فرهنگ بالای مردم فهیم میاندوآب، انتظار داریم بنگاه داران و فعالان خودرو در بلوار دانشگاه نیز به خاطر جلب رضایت و آسایش شهروندان همکاری لازم را با عوامل اجرایی برای رفع این معضل داشته باشند.

وی با بیان اینکه مشکل ترافیک و سدمعبر با همکاری و تعامل قابل حل است، تصریح کرد: در ابتدای امر انتظار داریم فعالان بازار خودرو بلوار دانشگاه ضمن احترام به حقوق شهروندی تابع قوانین باشند.

پیام گفت: در فرصت یک هفته ای که داده شده نمایشگاه هایی که دارای پارکینگ هستند نسبت به جلوگیری از پارک خودرو در محل های ممنوعه اقدام نمایند و آن دسته از نمایشگاه های اتومبیل که پروانه کسب ندارند نسبت به اخذ مجوز فعالیت اقدام نمایند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه میاندوآب افزود:  مصوبات شورای ترافیک حکم قانون را دارد و لازم الاجراست، اگر شاهد عدم تمکین بازار خودرو و ادامه این روند باشیم پس از پایان مهلت اعلام شده، ضرب الاجل اجرایی خواهد شد.

وی اظهار کرد: طبق قانون نمایشگاه های فاقد پارکینگ و پروانه کسب پلمپ خواهند شد و  همچنین شهرداری میاندوآب نیز موظف است نسبت به جمع آوری پل های آهنی تعبیه شده در آبروها و جوب ها اقدام نماید و از پلیس راهور نیز انتظار داریم نسبت به اعمال قانون متخلفان اقدام نماید.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.