ضرورت مدیریت مصرف آب برای پایداری تولیدات کشاورزی
۲۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۷
شناسه : 315093
3
معاون رئیس سازمان و مدير جهاد كشاورزي مياندوآب تاکید کرد: معاون رئیس سازمان و مدیر جهاد کشاورزی میاندوآب گفت: باید دست‌به‌دست هم داده و با مدیریت مصرف آب و ارتقای ضریب بهره‌وری آب، در راستای پایداری عملکرد محصولات کشاورزی، تلاش مضاعفی داشته باشیم.
پ
پ

به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر»، رضا مقدم در آئین معارفه معاون فنی مدیریت جهاد کشاورزی میاندوآب با اشاره به تغییرات اقلیمی و کاهش نزولات جوی، اظهار کرد: باتوجه‌به کمبود منابع آبی، باید با مدیریت مصرف بهینه آب در بخش کشاورزی گام برداریم.

معاون رئیس سازمان و مدیر جهاد کشاورزی میاندوآب با بیان اینکه کشاورزی در این شهرستان از اهمیت بسزایی برخوردار است، افزود: همه باید دست‌به‌دست هم داده و با مدیریت مصرف آب و ارتقای ضریب بهره‌وری آب، در راستای پایداری عملکرد محصولات کشاورزی، تلاش مضاعفی داشته باشیم.

وی گفت: افزایش بهره‌وری و کاهش مصرف آب در تولید محصولات کشاورزی یکی از موضوعاتی بوده که همواره در مدیریت جهاد کشاورزی میاندوآب آن را پیگیری کرده‌ایم.

مقدم با اشاره به توسعه و ترویج اصلاح الگوی کشت، تصریح کرد: تغییر آرایش کشت و توسعه دستگاه‌های نوین آبیاری از جمله موضوعاتی بوده که توسط کارشناسان جهاد کشاورزی پیگیری و اقدامات لازم در راستای تحقق آن انجام‌گرفته است.

معاون رئیس سازمان و مدیر جهاد کشاورزی میاندوآب در ادامه با اشاره به انتصاب معاون جدید فنی اداره جهاد کشاورزی این شهرستان، اظهار کرد: لحاظ نمودن شاخص‌ها و معیارهای شایسته‌سالاری در انتصاب کارکنان برای تصدی منطقه‌های مهم و کلیدی از نکات موردتوجه بوده است.

وی افزود: قرارگرفتن کارشناسان متعهد، متخصص، سخت‌کوش، اخلاق‌مدار و توانمند با سوابق کاری درخشان، در رأس امور، موجب ارتقای اثربخشی فرایندهای اداری، کیفیت خدمات ارائه شده توسط ادارات و افزایش رضایتمندی مردم می‌شود.

مقدم تصریح کرد: امیدواریم با توکل به خداوند متعال و بهره‌گیری از پتانسیل‌های کشاورزی منطقه و ایجاد تعامل مطلوب با سایر بخش‌ها و ادارات ستاد مدیریت، در راستای انجام رسالت خطیر تأمین امنیت غذایی و توسعه کشاورزی پایدار مفید واقع شده و قدم‌های خوبی برداشته شود.

معاون رئیس سازمان و مدیر جهاد کشاورزی میاندوآب در ادامه با اشاره به معرفی «محمدعلی صادقیان» به‌عنوان معاون فنی اداره جهاد کشاورزی میاندوآب، از زحمات و تلاش‌های «بهزاد قنبری» معاون فنی سابق اداره جهاد کشاورزی میاندوآب که اخیراً به‌عنوان رئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی میاندوآب معرفی شده است، تقدیر و تشکر کرد.

«محمدعلی صادقیان» متولد ۱۳۴۲، فارغ‌التحصیل رشته مهندسی کشاورزی با گرایش آگرواکولوژی در مقطع کارشناسی‌ارشد و دارای ۲۹ سال سابقه خدمت به‌عنوان رئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی، معاون اداری و مالی، رئیس ادارات تولیدات گیاهی و فنی و زیربنایی، مسئول واحدهای طرح و برنامه و مکانیزاسیون جهاد کشاورزی شهرستان میاندوآب است.

هم چنین در سوابق وی مسئولیت مراکز جهاد کشاورزی چهاربرج و باروق نیز دیده می‌شود.

انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.