ضرورت ترویج امربه معروف و نهی از منکر در جامعه/ نباید نسبت به ترویج منکرات، بی تفاوت بود
۲۵ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۸
شناسه : 265714
8

امام جمعه میاندوآب گفت: امر به معروف و نهی از منکر یکی از موضوعاتی است که همه عموم مردم باید به آن توجه داشته و عمل کنند.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده در جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان میاندوآب با اشاره به اهمیت موضوع امر به معروف و نهی از منکر، اظهار کرد: در دین اسلام، امر به معروف و نهی از منکر یکی از موضوعاتی است که همه عموم مردم باید به آن توجه داشته و عمل کنند.

امام جمعه میاندوآب افزود: امر به معروف و نهی از منکر در جامعه باید اجرا و از آن حمایت شود و این موضوع مورد توجه مسئولان باشد.

وی با بیان اینکه متاسفانه امروز در جامعه در برخی موارد معروفات جای خود را به منکرات داده اند، گفت: ترویج معروفات یکی از راه های حذف منکرات در جامعه است و بنابراین همه افراد جامعه وظیفه دارند تا نسبت به معروفات و منکرات در جامعه بی تفاوت نبوده و احساس مسئولیت کنند.

حسن زاده با اشاره به اینکه بعد از 38 سال از انقلاب، ما هنوز هم شهید می دهیم و نباید بهای خون شهیدان را به باد بدهیم، تصریح کرد: بی تفاوتی نسبت به ترویج منکرات در جامعه، امری خطرناک و غیرقابل قبول است.

امام جمعه میاندوآب با تاکید بر حمایت جدی از امر به معروف، اظهار کرد: مسئولان باید وارد میدان شده و جلوی ترویج فرهنگ بیگانه در جامعه و دهن کجی به ارزش های نظام و انقلاب و اسلام را بگیرند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.