ضبط 455 کیلوگرم فرآورده های خام دامی غیر بهداشتی در میاندوآب
۱۲ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۴
شناسه : 280423
4

رئیس شبکه دامپزشکی میاندوآب گفت: در راستای اجرای طرح تشدید نظارت بر مراکز تهیه و توزیع فراورده های خام دامی، 455 کیلوگرم انواع گوشت قرمز و سفید و سایر فرآورده های خام دامی ضبط و از چرخه مصرف کنندگان خارج شده است.

پ
پ

مهدی فتاحی در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با اشاره به اجرای طرح تشدید نظارت بر مراکز تهیه و توزیع فراورده های خام دامی در میاندوآب، اظهار کرد: در این راستا اکیپ های مشترک از ارگان های مرتبط و با همکاری شبکه بهداشت و درمان شهرستان میاندوآب تشکیل و بر تهیه و توزیع گوشت قرمز و سفید و فراورده های خام دامی نظارت می کنند.

رئیس شبکه دامپزشکی میاندوآب افزود: در راستای اجرای این طرح نیز در ایام نوروز و تا امروز بیش از 657 مورد بازدید از واحدهای عرضه و تهیه و توزیع فراورده های خام دامی در سطح شهرستان مورد بازرسی و نظارت قرار گرفته است.

وی گفت: در راستای اجرای این طرح نیز 455 کیلوگرم انواع گوشت قرمز و سفید و سایر فرآورده های خام دامی ضبط و از چرخه مصرف کنندگان خارج و افراد متخلف به مراجع قضایی معرفی شده اند.

فتاحی با تاکید بر رعایت نکات بهداشتی توسط مردم، تصریح کرد: از مردم درخواست داریم تا در موقع تهیه گوشت به پلمپ های نظارت شرعی و مهر دامپزشکی درج شده بر روی گوشت خریداری شده توجه کرده و از خرید گوشت سر راهی و خارج از مغازه خودداری کنند.

رئیس شبکه دامپزشکی میاندوآب با بیان اینکه نظارت ها به صورت اکیپ مشترک ادامه داشته و دارد، اظهار کرد: مردم برای حفظ سلامتی خود گوشت و فرآورده های دامی مورد نیاز را از قصابی ها و مراکز عرضه معتبر تهیه کنند و در صورت مشاهده تخلف موارد را به شبکه دامپزشکی شهرستان گزارش دهند.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.