ضبط و معدوم سازی ۷۸۵کیلوگرم فرآورده های خام دامی غیر بهداشتی در میاندوآب
۰۵ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۵
شناسه : 306597
7
رئیس شبکه دامپزشکی میاندوآب خبر داد: رئیس شبکه دامپزشکی میاندوآب گفت: از ابتدای شروع طرح تشدید نظارتی شبکه دامپزشکی ویژه نوروز و ماه مبارک رمضان، 278 مورد بازرسی از واحدهای تحت پوشش انجام گرفته که منجر به ضبط و معدوم سازی 785 کیلوگرم مواد خام فاسد و غیرقابل مصرف شده است.
پ
پ

مهدی فتاحی در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با اشاره به اجرای طرح تشدید نظارت بر فرآورده های خام دامی در میاندوآب، اظهار کرد: با توجه به  شروع سال نو و حلول ماه مبارک رمضان و افزایش تقاضا و مصرف مواد غذایی خصوصا مواد خام دامی در این ایام، اقدامات نظارتی شبکه دامپزشکی شهرستان میاندوآب تشدید شده است.

رئیس شبکه دامپزشکی میاندوآب افزود: در این راستا اکیپ های ثابت و سیار تشکیل و تجهیز و اقدام به تشدید نظارت و کنترل در واحدهای تولید وحمل و نگهداری وعرضه مواد خام دامی سطح شهرستان شده است.

وی گفت: این نظارت ها همه روزه صبح و عصر از ۱۳ اسفند ماه سال گذشته شروع شده و تا ۵ اردیبهشت حتی در ایام تعطیل نیز ادامه دارد.

فتاحی تصریح کرد: از ابتدای اجرای این طرح تا کنون ۲۷۸ مورد بازرسی از واحدهای تحت پوشش انجام گرفته که منجر به ضبط و معدوم سازی ۷۸۵ کیلوگرم مواد خام فاسد و غیرقابل مصرف شده است.

رئیس شبکه دامپزشکی میاندوآب اظهار کرد: در این زمینه با ۲۶ واحد متخلف و غیربهداشتی عرضه موادخام دامی نیز برخورد قانونی انجام گرفته و به مراجع قضایی معرفی شده اند.

وی گفت: نظارت های دامپزشکی به صورت مستمر ادامه داشته و شهروندان می توانند گزارشات خود درخصوص هرگونه تخلف بهداشتی را به اداره دامپزشکی با شماره تماس های ۴۵۲۴۱۷۶۱-۴۵۲۲۸۲۶۰ جهت رسیدگی منعکس کنند.

انتهای پیام/

 

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.