صهیونیستها بیش از هرزمان دیگر آشفته و سراسیمه هستند/ عظمت زن در حفظ عفاف با عزت مومنانه است
۱۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۱
شناسه : 297773
7
امام جمعه چهاربرج: امام جمعه چهاربرج گفت: اظهارات ضدایرانی اخیر مقامات صهیونیستی، بیش از آنکه نشان‌گر تهدید از جانب صهیونیست‌ها باشد، نمایان‌گر عجز و ناتوانی آنان بوده و این را نشان می دهد که صهیونیستها هم‌اکنون بیش از هرزمان دیگر آشفته و سراسیمه هستند.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، حجت الاسلام اصغر جلالی در خطبه های نماز جمعه این هفته چهاربرج با اشاره به سالروز ولادت باسعادت حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار، اظهار کرد: سلامتی در کنار امنیت نعمت‌های بزرگی هستند که انسان تا از آن نعمت‌ها محروم نباشد، اهمیت و ارزش آن را نمی‌فهمد و مجموعه‌  پزشکی و پرستاری و بقیه‌ی دستگاه‌های سلامت، در واقع تأمین کننده‌ی سلامتی این نعمت بزرگ برای جامعه‌اند.

امام جمعه چهاربرج با اشاره به اینکه تکلیف و اجر پرستاران بسیار سنگین و بزرگ است، افزود: اخلاق پرستاری، مانند اخلاق پزشکی یک فریضه و یک وظیفه بوده و اجر پرستاران نیز بسیار زیاد و تکلیف پرستاران هم بسیار سنگین است.

وی در ادامه با بیان اینکه دنیای فاسد غرب از زنان استفاده ابزاری داشته و این شخصیت زن را تحقیر می کند، تصریح کرد: بر خلاف غرب که عظمت زن را در کنار گذاشتن حجاب و عفاف و جلوه گری می داند، بلکه عظمت زن آن است که بتواند حجب و حیا و عفاف زنانه را که خدا در جبلّت زن ودیعه نهاده است،با عزت مومنانه حفظ کند.

جلالی در ادامه به جنگ روانی صهیونیست‌ها علیه ایران اشاره و اظهار کرد: اظهارات ضدایرانی اخیر مقامات صهیونیستی، بیش از آنکه نشان‌گر تهدید از جانب صهیونیست‌ها باشد، نمایان‌گر عجز و ناتوانی آنان بوده و این را نشان می دهد که صهیونیستها هم‌اکنون بیش از هرزمان دیگر آشفته و سراسیمه هستند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.