صرف 10 میلیاردریال برای عمران بقاع متبرکه در میاندوآب
۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۲
شناسه : 264119
5

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه میاندوآب گفت: سال گذشته در شهرستان میاندوآب 10 میلیارد ریال از طریق خیرین در شهرستان میاندوآب برای عمران و آبادانی امامزادگان و بقاع متبرکه هزینه شده است.

پ
پ

حجت الاسلام مقصود محمودی در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با اشاره به اقدامات اداره اوقاف و امور خیریه میاندوآب برای تبدیل امامزادگان به قطب فرهنگی، اظهار کرد: در راستای عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر تبدیل امامزادگان به قطب فرهنگی، تنها زیارتگاه داخل شهر بازسازی و اکنون به قطب فعالیت های فرهنگی تبدیل شده است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه میاندوآب افزود: این مکان که به عنوان زیارتگاه حضرت عباس(ع) در شهر شناخته می شود، با اعتباری بالغ بر هشت میلیاردریال بازسازی و پذیرای مردم شده و اکنون به عنوان یک قطب فرهنگی در شهرستان شناخته می شود.

وی با بیان اینکه در شهرستان میاندوآب، هفت امامزاده و بقعه وجود دارد، گفت: سال گذشته در شهرستان میاندوآب 10 میلیارد ریال از طریق خیرین در شهرستان میاندوآب برای عمران و آبادانی امامزادگان و بقاع متبرکه هزینه شده است.

محمودی با تاکید بر اینکه امامزادگان و بقاع متبرکه باید محلی برای رشد و تعالی فرهنگی جوانان و نوجوانان جامعه اسلامی باشند، تصریح کرد: ما باید جایگاه و منزلت امامزادگان را ارج بنهیم.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه میاندوآب با بیان اینکه خوشبختانه این شهرستان در عمران و آبادانی امامزادگان و بقاع متبرکه پیشرو است،  اظهار کرد: مردم خیر و بزرگوار شهرستان میاندوآب نیز همواره در کنار اداره اوقاف برای عمران و آبادانی مساجد و بقاع متبرکه بوده اند و امیدواریم در ادامه نیز همواره در کنار ما باشند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.