صرفه جویی بیش از 14 میلیون لیتر بنزین موتور با مصرف سی ان جی در منطقه میاندوآب/ چهار باب جایگاه سی‌ان‌جی جدید در حال احداث است
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۳
شناسه : 280980
6

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه میاندوآب گفت:از ابتدای امسال تا پایان فروردین ماه بیش از ۱۴ میلیون لیتر بنزین در جنوب آذربایجان غربی به دلیل مصرف سی ان جی صرفه جویی شده است.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، داود فعال پوردر گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: تعداد ۴۶ باب جایگاه تک منظوره و دومنظوره در منطقه میاندوآب موفق به اخذ تاییدیه بازرسی ادواری از سازمان ملی استاندارد شدند .

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه میاندوآب افزود: دریافت این تاییدیه ها در راستای خدمت رسانی مطلوب  به شهروندان و کاهش خطرات احتمالی درجایگاهها وهزینه ها، نگهداری مطلوب و تعمیرات بموقع قطعات و تجهیزات مورد استفاده در جایگاههای  و در مدار بودن آنها وبا پیگیری های بعمل آمده به دست آمده است.

وی با بیان اینکه روزانه ۴۶۰ هزار متر مکعب سی‌ان‌جی در منطقه میاندوآب مصرف می شود، گفت: از ابتدای امسال تا پایان فروردین ماه، ۱۴ میلیون مترمکعب سی ان جی در ۴۸ باب جایگاه سطح منطقه میاندو آب ،توزیع شده است.

فعال پور تصریح کرد: از ابتدای امسال تا پایان فروردین ماه بیش از ۱۴ میلیون لیتر بنزین در جنوب آذربایجان غربی به دلیل مصرف سی ان جی صرفه جویی شده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه میاندوآب اظهار کرد: هم اکنون چهار باب جایگاه سی‌ان‌جی با پیشرفت بالای ۹۰ درصدی با مشارکت بخش خصوصی در شهرستان های بوکان، میاندوآب و مهاباد در حال احداث هستند.

وی با اشاره به اینکه با افتتاح و بهره برداری این چهار جایگاه، تعداد جایگاههای عرضه گاز طبیعی در این منطقه به ۵۲ جایگاه می رسد، گفت: با در مدار قرار گرفتن این چهار جایگاه مدت متوسط زمان سوختگیری به کمتر از ۱۰ دقیقه خواهد رسید.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.