صدور 59 هزار کارت هوشمند ملی برای میاندوآبی ها در سال گذشته/ آمار طلاق در سال 96 کاهش یافت
۰۸ فروردین ۱۳۹۷ - ۹:۵۰
شناسه : 273248
1

رئیس اداره ثبت احوال میاندوآب گفت: در سال گذشته تعداد 59 هزار و 198 فقره کارت هوشمند ملی در میاندوآب صادر شده است.

پ
پ

رضا لقایی در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با بیان اینکه سال گذشته  دو هزار و 286 مورد ازدواج در این اداره ثبت شده است، گفت: از این تعداد ازدواج ثبت شده، یک هزار و 323 مورد شهری و 963 مورد نیز روستایی بوده است.

رئیس اداره ثبت احوال میاندوآب با اشاره به اینکه سال گذشته، تعداد پنج هزار و 22 واقعه ولادت در اداره ثبت احوال میاندوآب ثبت شده است، افزود:  از این تعداد دو هزار و 669 مورد نوزاد پسر و دو هزار و 353 مورد نیز نوزاد دختر بوده است.

وی با بیان اینکه سال گذشته 95 مورد دوقلوزایی و هفت مورد سه قلوزایی در شهرستان را شاهد بودیم، تصریح کرد: از مجموع ولادت های ثبت شده، تعداد دو هزار و  640 مورد شهری و دو هزار و 382 مورد نیز روستایی  بوده است.

لقایی هم چنین به آمار فوت سال گذشته نیز اشاره کرد و گفت: بررسی آمار 12 ماهه سال گذشته، ثبت یک هزار و 191 مورد واقعه وفات در اداره ثبت احوال میاندوآب نشان می دهد.

رئیس اداره ثبت احوال میاندوآب تصریح کرد: بررسی آمار طلاق ثبت شده در این اداره در سال گذشته نیز نشان از کاهش نسبت به سال 95 دارد.

وی با اشاره به صدور 59 هزار و 198 فقره کارت هوشمند ملی در 12 ماهه سال گذشته، اظهار کرد: در این مدت 21 هزار و 274 فقره شناسنامه مکانیزه بالای 15 سال و نوزاد در میاندوآب صادر شده است.

لقایی تصریح کرد: در بین پسران نام های محمد، علی، امیرعلی، علی اصغر، امیرحسین، مهدی، حسین، آیهان، طاهل و محمدطاها بیشترین فراوانی را در بین اسامی انتخابی والدین برای نوزداشان را داشته و در بین دختران نیز نام های فاطمه، زهرا، یسنا، ال آی، زینب، باران، نازنین زهرا و رها، آیلین و حلما بیشتری فراوانی را داشته اند.

انتهای پیام/

 

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.