صدور و تحویل ۱۵۵ هزار فقره کارت ملی هوشمند در میاندوآب
۰۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۸:۰۴
شناسه : 295332
7
رئیس اداره ثبت احوال میاندوآب خبر داد؛ رئیس اداره ثبت احوال میاندوآب گفت: تاکنون بیش از 155 هزار فقره کارت ملی هوشمند در شهرستان میاندوآب صادر و تحویل شده است.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، یوسف حضرتی امروز در جلسه شورای هماهنگی ثبت وقایع حیاتی میاندوآب، گفت: از ابتدای امسال یک هزار و ۲۳۶ مورد تولد و ۶۳۸ مورد فوتی در شهرستان میاندوآب ثبت شده است.

رییس اداره ثبت احوال میاندوآب افزود: در این مدت در شهرستان میاندوآب ۹۲۶ مورد ازدواج نیز توسط اداره ثبت و احوال به ثبت رسیده است.

وی با اشاره به صدور و تحویل بیش از ۱۵۵ هزار فقره کارت ملی هوشمند در شهرستان میاندوآب، اظهار کرد:  ۱۱ هزار و ۳۱۰ مورد تقاضا نیز برای صدور کارت ملی هوشمند در شهرستان میاندوآب به ثبت رسیده که از این تعداد سه هزار و۶۳۱  مورد در چهارماهه نخست امسال ثبت شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار میاندوآب نیز در این جلسه در سخنانی گفت:سیاست گذاری مناسب در حوزه جمعیت، توزیع عادلانه امکانات و دستیابی به شرایط مطلوب در حوزه مسائل اقتصادی و اجتماعی کشور نیازمند برنامه ریزی دقیق و مطلوب و ارائه  آمار و اطلاعات صحیح است.

صمد اکبری به سرشماری سال ۱۴۰۰ نیز اشاره و تصریح کرد: تمهیدات لازم برای اجرای دقیق سرشماری سال ۱۴۰۰ انجام گرفته است و از مردم تقاضا داریم همکاری لازم با ماموران سرشماری نفوس و مسکن را داشته باشند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.