صدور حواله کودهای شیمیایی در میاندوآب الکترونیکی شد
۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۸:۰۸
شناسه : 296737
3
مدیر جهاد کشاورزی میاندوآب با اشاره به جلوگیری از صدور فیزیکی حواله کود های شیمیایی، گفت: توزیع کود با حواله الکترونیکی با هدف تسهیل در امر خدمت رسانی به کشاورزان، انجام می شود.
پ
پ

علی دیانتی در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر اظهار کرد: با توجه به نقش اساسی تغذیه در عملکرد محصولات کشاورزی، تأمین به موقع نهاده های کشاورزی از اهمیت بسزایی برخوردار بوده و باید در اولویت قرار گیرد.

مدیر جهاد کشاورزی میاندوآب با اشاره به تنوع محصولات تولیدی در شهرستان، افزود: تولید باید بعنوان معیاری جهت تعیین نیاز کودی شهرستان مد نظر قرار گیرد که بر اساس نوع و میزان سطح زیر کشت محصولات، سالانه متغییر خواهد بود.

وی با تاکید بر لزوم فرهنگ سازی در خصوص استفاده اصولی و بهینه از کودهای شیمیایی و بهبود تغذیه گیاهی، گفت: رابطه مثبت بین مصرف بهینه کود و تولید محصولات کشاورزی سالم وجود دارد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان میاندوآب تصریح کرد: خواستار تخصیص نهاده های کشاورزی بویژه کود برای هر شهرستان بر اساس میزان تولید و سطح زیرکشت محصولات کشاورزی آن شهرستان هستیم.

دیانتی با اشاره به جلوگیری از صدور فیزیکی حواله کود های شیمیایی، اظهار کرد: توزیع کود با حواله الکترونیکی با هدف تسهیل در امر خدمت رسانی به کشاورزان، انجام می شود.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.