شور حماسه در دیار باکری
۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۶
شناسه : 317006
4
امروز شعب اخذ رأی در میاندوآب، شاهد تصاویر بی‌نظیری بود که نشان می‌داد؛ این مردم عاشق کشور، نظام، انقلاب اسلامی، ولایت و رهبری هستند.
پ
پ

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر»، مردم میاندوآب بار دیگر به صحنه آمده و با حضور پرشور و گسترده در پای صندوق‌های رأی از نخستین لحظات برگزاری انتخابات، پایبندی خود را در دفاع از انقلاب، نظام و آرمان‌های امام و شهدا و رهبری نشان داده و حماسه‌ای ماندگار خلق کردند.

امروز مردم دیار شهیدان باکری‌ها با این حضور خود در پای صندوق‌های رأی به دشمنان نشان دادند که تا آخرین قطره خون خود در راه دفاع از ولایت، نظام و انقلاب گام برمی‌دارند و هرگز فریب نیرنگ دشمنان را نخواهند خورد و بار دیگر آنان را مأیوس خواهند ساخت.

امروز شعب اخذ رأی در میاندوآب، شاهد تصاویر بی‌نظیری بود که نشان می‌داد؛ این مردم عاشق کشور، نظام، انقلاب اسلامی، ولایت و رهبری هستند و با اینکه از مشکلات گله‌مند هستند؛ اما برای ایران پای صندوق‌های رأی حاضر می‌شوند.

شوروشوق گسترده‌ای نیز در میان رأی اولی‌ها وجود دارد و آنها از اینکه برای نخستین‌بار می‌توانند در انتخاب نماینده خود در مجلس قانون‌گذاری سهیم باشند، اشتیاق خاصی دارند.

از سوی دیگر در میان رأی‌دهندگان، نیز شوروشوق خاصی به چشم می‌خورد که نشان‌دهنده اشتیاق مردم برای نقش‌آفرینی در سرنوشت خود و پایبندی آنان به‌نظام اسلامی دارد.

یکی از این جوانان در گفتگویی که با خبرنگار ما داشت؛ هدف خود را از شرکت در انتخابات لبیک‌گویی به ندای رهبری و ادای دین به خون شهیدان عنوان کرد.

یکی دیگر از رأی‌دهندگان نیز گفت: می‌خواهم با مشارکت خود انتخابات، به دشمنان بگویم که تا آخرین قطره خون خود در راه دفاع از ولایت و نظام و انقلاب خواهم ایستاد و دشمن هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

گزارش‌های دریافتی نیز حاکی از آن است که هم اکنون فرایند رأی‌گیری در شعب اخذ رأی با شوروشوق خاصی در حال پیگیری بوده و حضور مردم نشان از مشارکت کم‌نظیری در انتخابات دارد.

در حال حاضر شور و حال وصف‌ناشدنی در سطح شهر و شعب اخذ رأی وجود دارد که نشان از انتخاباتی پر شور و مردمی دارد.

در حوزه انتخابیه میاندوآب، چهاربرج و باروق جمعاً ۱۸۹ شعبه اخذ رأی پیش‌بینی‌شده که از این تعداد ۱۲۹ صندوق برای شهرستان میاندوآب بوده و ۶۰ صندوق نیز در شهرستان‌های باروق و چهاربرج مستقر هستند.

برای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه میاندوآب، چهاربرج و باروق؛ صلاحیت ۳۴ کاندیدا مورد تأیید قرار گرفته بود که با انصراف ۱۲ کاندیدا این تعداد به ۲۲ نفر رسید که امروز برای رسیدن به تنها کرسی بهارستان از حوزه انتخابیه میاندوآب، چهاربرج و باروق با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.