شورای چهارم شهر میاندوآب برای ۱۱ نفر اشتغال زایی می کند!
۲۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۴
شناسه : 262350
3

شورای چهارم شهر میاندوآب در جلسه هفتگی خود تصویب کرد تا ۱۱ نفر از درخواست کنندگان کار، از طرف شورای شهر به شهرداری معرفی شوند.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، جلسه هفتگی شورای شهر میاندوآب با حضور ۱۰ نفر از ۱۱ عضو شورای چهارم شهر در محل این شورا تشکیل شد.

در این جلسه که بیشتر به نامه های اداری و مردمی اختصاص داشت، برخی موارد نیز مورد تصویب شورا قرار گرفت که از آن جمله می توان به مصوبه شورای شهر برای معرفی نیرو به شهرداری خبر داد.

بر این اساس و پس از بحث فراوان، مصوب شد تا تعداد ۱۱ نفر از درخواست کنندگان کار در شهرداری از طرف شورای شهر به شهرداری معرفی شوند.

اما این مصوبه تنها موضوع مورد بحث در شورای شهر نبود و شورای چهارم شهر میاندوآب در ادامه بررسی موضوعات مطروحه، در این جلسه مصوب کرد تا شهرداری تا زمان تعیین تکلیف بازار دواب و تعیین پیمانکار جدید، با رعایت مقررات و ضوابط قانونی، نسبت به جمع آوری عوارض بازار دواب طبق تعرفه عوارض ۹۶ شهرداری اقدام نماید و نیز اقدامات لازم در اسرع وقت برای اخذ بدهی ها از پیمانکار قبلی انجام گیرد.

هم چنین مقرر شد تا مدارک و اسناد ۱۶ نفر که دارای سابقه بیمه بیش از دو سال هستند، به پیوست برای شفاف سازی به هیئت تطبیق ارسال شود تا تصمیم گیری لازم انجام گیرد.

گفتنی است  مصوبات شورای شهر در صورتی اجرایی و نهایی می شوند که در هیئت تطبیق مورد تایید قرار گیرند، در غیر اینصورت مصوبات قابلیت اجرایی شدن ندارند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.