شورای پنجم، آمادگی تحویل گرفتن مسئولیت شورای شهر را دارد
۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۶
شناسه : 264106
13

عضو شورای پنجم شهر میاندوآب گفت: شورای پنجم شهر آمادگی لازم برای تحویل مسئولیت از شورای چهارم و انتخاب و معرفی شهردار جدید و اعضای هیئت رئیسه برای سال اول شورای پنجم را در اولین روز از تحویل مسئولیت دارد.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، امروز خبر رسید که شورای نگهبان موافقت خود را با اتمام شورای چهارم در مردادماه امسال اعلام کرده  ولی هنوز دولت این موضوع را ابلاغ نکرده است.

در این راستا برای اینکه آخرین وضعیت و اخبار را در این رابطه جویا شویم، به سراغ احد غفاری عضو منتخب شورای پنجم شهر میاندوآب رفته و با وی گفت و گو نشستیم.

این عضو منتخب شورای پنجم شهر میاندوآب در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر گفت: شورای پنجم شهر آمادگی لازم برای تحویل مسئولیت از شورای چهارم و انتخاب و معرفی شهردار جدید و اعضای هیئت رئیسه برای سال اول شورای پنجم را در اولین روز از تحویل مسئولیت دارد.

غفاری اظهار کرد:  از زمان انتخاب به عنوان عضو شورای شهر و تشکیل نخستین جلسه و انتخاب رئیس سنی، اقدامات خود را در قالب جلسات و نشست های هم اندیشی آغاز کرده ایم.

وی با بیان اینکه ما نیز شنیده ایم که شورای نگهبان مصوبه مجلس برای آغاز دور پنجم شوراها را از مرداد ماه تایید کرده است، افزود: آغاز دور پنجم شورا از روز شنبه 14 مردادماه منوط به اعلام رسمی از سوی وزارت کشور است و ما نیز هنوز نامه ای از سوی فرمانداری برای زمان آغاز شورای دور پنجم دریافت نکرده ایم.

نمی‌توانم برای شروع کار شورای پنجم زمان دقیقی را مشخص کنم

گفتنی است به نوشته ایلنا، مهدی چمران  رئیس شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران گفت: معلوم نیست که این آخرین جلسه شورا باشد، چرا که هنوز دستور و حکم ریاست جمهوری به شورا ابلاغ نشده است. هر زمان که حکم ابلاغ شده و مسیر قانونی خود را طی کرد جلسات شوراها نیز پایان خواهد پذیرفت، اما از آنجایی که شورای نگهبان موافقت خود را با اتمام کار شورای چهارم اعلام کرده است، پایان کارش در همین مردادماه خواهد بود.

وی ادامه داد: پس از ابلاغ حکم توسط وزارت کشور و هماهنگی‌های فرمانداری و دوستان شورای پنجم جلسات شورای پنجم آغاز خواهد شد، اما الان نمی‌توانم برای شروع کار شورای پنجم زمان دقیقی را مشخص کنم.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.