شورای نگهبان یکی از ارکان مهم نظام اسلامی است
۲۶ تیر ۱۴۰۰ - ۸:۱۲
شناسه : 295207
12
امام جمعه میاندوآب: امام جمعه میاندوآب گفت: شورای نگهبان یکی از ارکان مهم نظام اسلامی بوده و همه ملزم به پایبندی به قانون ودفاع از سنگرهای انقلاب هستند.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده امروز در دیدار با رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات شهرستان میاندوآب و ناظران امین در این شهرستان به مناسبت سالروز تاسیس شورای نگهبان، اظهار کرد: شورای نگهبان یکی از ارکان مهم نظام اسلامی است و مقام معظم رهبری نیز بارها بر نقش مهم این شورا تاکید کرده اند.

امام جمعه میاندوآب با اشاره به اینکه در هر کشوری که انتخابات و مردم سالاری وجود دارد، شورای نگهبان با عناوین و نام های مختلف وجود دارد، افزود:زیر سوال بردن شورای نگهبان در واقع به مثابه زیر سوال بردن اساس حکومت است.

وی با بیان اینکه همه ملزم به تبعیت از قانون هستیم، گفت: همه باید مطیع قانون بوده و از قانون تبعیت کرده و به مر قانون عمل کنند.

حسن زاده با اشاره به انتخابات اخیر و با بیان اینکه تحریم انتخابات حرف دشمنان بود که در رسانه های خود نیز آن را دنبال می کردند، تصریح کرد: این درست نیست که عده ای زمانی که تایید صلاحیت می شوند، همه چیز خوب است و زمانی که رد می شوند، بد.

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه هیچ کس حق ندارد، قانون کشور را زیر سوال ببرد، اظهار کرد: همه باید پایبند به قانون بوده و از سنگرهای انقلاب دفاع کنند.

رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات شهرستان میاندوآب نیز در این دیدار با ارائه گزارشی از فعالیت های دفتر نظارت و بازرسی انتخابات شهرستان، گفت: در انتخابات اخیر همه دست به دست هم داده و انتخابات پرشوری را شاهد بودیم.

محسن ابراهیمی افزود: ناظران امین شورای نگهبان، با نظارت دقیق از  آرا و حقوق مردم در انتخابات مختلف که وظیفه نظارت بر عهده شورای نگهبان است، مراقبت می کنند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.