شورای نگهبان؛ حافظ ارزش های انقلاب اسلامی است/ تفرقه از شیطان و وحدت از رحمان است
۲۴ تیر ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۰
شناسه : 301451
2
امام جمعه میاندوآب : امام جمعه میاندوآب گفت: شورای نگهبان؛ حافظ ارزش های انقلاب اسلامی و اندیشه های امامین انقلاب است و باید همه از شورای نگهبان حمایت کنیم.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده در خطبه های نماز جمعه این هفته میاندوآب با اشاره به دهه امامت و ولایت و عید سعید غدیر خم، اظهار کرد: عید سعید غدیرخم، عیدالله اکبر،روز ولایت و روز امیرالمومنین (ع) است.

امام جمعه میاندوآب افزود: در این روز باید با سنت های حسنه مانند اطعام که سنت علوی، حسنی و حسینی است، گسترش و ترویج یابد.

وی با تاکید بر برگزاری پرشور و باشکوه مراسمات عید غدیر خم، گفت: میاندوآب دژ مستحکم ولایت است و باید مراسمات دهه امامت و ولایت پرشور و باشکوه برگزار شود و ان شالله در روز عید غدیر خم نیز مراسم عمامه گذاری طلاب در مصلی امام خمینی(ره) برگزار می شود.

حسن زاده در ادامه با اشاره به سالروز تاسیس شورای نگهبان، تصریح کرد: شورای نگهبان؛ حافظ ارزش های انقلاب اسلامی و اندیشه های امامین انقلاب است و باید همه از شورای نگهبان حمایت کنیم.

امام جمعه میاندوآب با تاکید بر اینکه شورای نگهبان باید با قاطعیت عمل کند و مردم نیز از شورای نگهبان حمایت می کنند، افزود: شورای نگهبان، نظام را بارها از بحران ها نجات داده است.

وی هم چنین در بخش دیگری ازخطبه های نماز جمعه این هفته میاندوآب با  بیان اینکه تقسیم بندی انسان ها در قرآن، گفت: خداوند متعال انسان ها را در قرآن کریم به دو حزب الله و حزب شیطان تقسیم بندی می کند.

حسن زاده با تاکید بر اینکه باید انسان مبنای خود را مشخص کند که در حزب الله است یا حزب شیطان، تصریح کرد: نمی شود که در برخی مواقع حزب الله بود و در برخی مواقع حزب شیطان.

امام جمعه میاندوآب اظهار کرد: برخی صفت نفاق دارند و منافق هستند در حالی که حزب الله یک چهره دارد و یک نگاه به جامعه دارد ولی حزب شیطان به دنبال تفرقه و اختلاف است.

وی با بیان اینکه کسانی که بین مسئولان نفاق می افکنند در حزب شیطان قرار دارند، افزود: اسلام، اسلام اتحاد و همدلی و همزبانی و وحدت است و حزب الله نفاق و تفرقه افکنی نمی کند.

حسن زاده با اشاره به در دوران غیبت امام ولی عصر(عج)، اتحاد تنها حول پرچم ولایت مورد قبول است، تصریح کرد: امروز این پرچم ولایت بر عهده ولی امر مسلیمن جهان، حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) است.

وی افزود: حزب الله آن است که وقتی خطایی دید حتی از نزدیکان و خویشان وی نیز باشد، در مقابل او بایستد  با آن برخورد کند همان چیزی که در ابتدای انقلاب اسلامی شاهد بودیم.

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه کسانی که به مردم خیانت کردند، اختلاس کردند و پول مردم را خوردند، خائن بوده و باید با آنها بدون اغماض برخورد شود، گفت: برای این انقلاب خون ها ریخته شده است و نمی شود که عده ای تازه به دوران رسیده مردم را نسبت به انقلاب و نظام بدبین کنند و دستگاه قضایی باید با این افراد با قاطعیت برخورد کند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.