شورای شهر و شهرداری، برای همه محلات شهر برنامه ریزی کند/ همه باید قانونمند بوده و به فکر خدمت به مردم باشیم/ پیگیر حل موضوع پسماند هستیم
۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۶
شناسه : 269625
6

فرماندار میاندوآب گفت: شهرداری متعلق به همه مردم است و باید برنامه ریزی در مورد نیازمندی های شهر داشته و نگاه منطقه محور نداشته باشد، بلکه نگاه همه جانبه برای شهر داشته و با کار کارشناسی به دنبال جذب رضایت مردمی باشد.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، ناصر امیری امروز در آئین معرفی شهردار جدید میاندوآب با تاکید بر برنامه ریزی برای عمران و آبادانی شهرستان، اظهار کرد: بنده به عنوان نماینده دولت در این شهرستان از شهردار و شورای شهر در امر خدمت رسانی به مردم حمایت می کنم تا با دلسوزی و تخصص و کارایی به فکر خدمت رسانی به مردم باشند.

فرماندار میاندوآب با بیان اینکه شورا و فرمانداری باید با هم هماهنگ باشند، افزود: شورا و فرماندار، لازم و ملزوم یکدیگر هستند و شورا باید از مشاوره افرادی که در جهت رضای خدا هستند، استفاده کنند.

وی با اشاره به اینکه روند مصوبات شورای شهر و تایید آن روند قانونی خود را دارد، گفت: هیئت تطبیق، حکم شورای نگهبان را دارد و وقتی چیزی را تشخیص داد، باید آن موضوع عملی شود.

امیری با تاکید بر اینکه همه باید قانونمند و مطیع قانون باشند، تصریح کرد: شهرداری متعلق به همه مردم است و باید برنامه ریزی در مورد نیازمندی های شهر داشته و نگاه منطقه محور نداشته باشد، بلکه نگاه همه جانبه برای شهر داشته و با کار کارشناسی به دنبال جذب رضایت مردمی باشد.

فرماندار میاندوآب به موضوع دفن پسماند اشاره کرد و با بیان اینکه این مکان چندین سال است که مورداستفاده قرار می گیرد، اظهار کرد: باید حل این موضوع در اولویت شورا و شهردار بوده و ما نیز پیگیر هستیم تا این موضوع حل شود.

وی با بیان اینکه هیچ گونه مسئله سیاسی در میاندوآب وجود ندارد، افزود: اختلاف سیاسی در شهر نداریم و همه تلاش می کنیم تا عقب ماندگی های گذشته را جبران کنیم.

امیری با اشاره به اینکه هیچ کس فردی را به شورای شهر معرفی نکرده است، تصریح کرد: ما با وحدت، اتحاد و بدون توجه به مسائل حاشیه ای به فکر مردم و میاندوآب بوده و خوشبختانه هیچ مسئله سیاسی در شهر وجود ندارد و شورا نیز به راحتی فرد مورد نظر خود را انتخاب کرده است.

فرماندار میاندوآب با بیان اینکه این شهر، شهر همدلی بین دولت و ملت است؛ اظهار کرد: مردم و مسئولان و نمایندگان به فکر آبادانی و توسعه این شهر هستند.

وی با تاکید بر اینکه همه باید به وظایف خود آگاه باشند، افزود: نباید در پشت تریبون به یکدیگر جسارت کرد، چرا که اینگونه نمی توان مدیریت کرد و باید قانونمند بود.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.