شورای شهر میاندوآب برای انتخاب شهردار فراخوان می دهد
۲۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۸:۵۹
شناسه : 295540
7
شورای ششم شهر میاندوآب برای انتخاب شهردار جدید این شهر فراخوان می دهد.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، موضوع انتخاب شهردار میاندوآب همیشه یکی از موضوعات چالشی و جنجالی در این شهر بوده است تا جایی که در دو دوره گذشته شورای شهر همواره مورد توجه مردم قرار داشته و در فضای مجازی نیز انتخاب و عملکرد شهرداران جزو پربحث ترین موضوعات به حساب می آید.

از سویی نیز روند انتخاب شهردار میاندوآب در برخی مواقع به گونه ای پیش رفته که حتی میاندوآب را بیش ازیک سال بدون شهردار نگه داشته و شهرداری این شهر با سرپرست اداره شده است، موضوعی که در دو دوره گذشته شورای شهر بیشتر به چشم خورده است.

اما در ابتدای دوره شورای ششم شهر میاندوآب، اعضای شورا دست به اقدام جدیدی زده و در جلسه شورای شهر از دادن فراخوان برای انتخاب شهردار جدید میاندوآب سخن به میان آوردند.

در این راستا در جلسه امروز شورای شهر میاندوآب با موافقت اعضا مقرر شد تا شورای شهر میاندوآب برای انتخاب شهردار جدید؛ طبق شرایط مندرج در “آیین نامه اجرایی تصدی پست شهرداری” فراخوان دهد و افراد حائز شرایط مندرج در آئین نامه بتوانند برنامه‌های خود را ارائه دهند.

در این زمینه رئیس شورای شهر میاندوآب گفت: از  اعضای شورای شهر درخواست داریم تا گزینه مدنظر خود برای شهردار را به شورا معرفی کنند تا برنامه های آنها را بررسی کنیم.

فیروز تقوی با بیان اینکه همه می توانند کاندیدا برای شهرداری باشند، افزود: شورای شهر از افراد علاقمند و صاحب نظر که خود را حائز شرایط و توانمندی برای شهردار شدن می دانند و دارای سابقه مدیریت نیز بوده و شرایط مندرج در آیین نامه احراز تصدی پست شهرداری را نیز دارند، دعوت می کنیم تا برنامه های خود را به شهرداری ارائه دهند.

فارغ از اینکه چه کسی شهردار میاندوآب خواهد شد، این اقدام شورای شهر میاندوآب قدم مثبتی تلقی شده و این امیدواری را در مردم ایجاد کند که شورای متفاوتی را شاهد خواهند بود.

گفتنی است  اعضای شورای ششم شهر در نخستین جلسه خود با چهار رای “وحید اصغری پور” را به عنوان سرپرست شهرداری میاندوآب انتخاب کردند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.