شورای شهر به مسائل فرهنگی توجه داشته باشد/ مطالبات مردمی مدنظر شورای شهر و شهرداری قرار گیرد
۱۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۱
شناسه : 295524
7
فرماندار میاندوآب: شیرازه محبت با بیان اینکه شورای شهر باید نظارت دقیقی بر عملکرد شهرداری داشته و حساسیت بیشتری نسبت به اجرای مصوبات داشته باشد،افزود: در دوره های مختلف شورای شهر بیشتر به کارهای عمرانی توجه شده و امورات فرهنگی مغفول مانده است.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، اعضای شورای شهر، سرپرست شهرداری و جمعی از مدیران ارشد شهرداری میاندوآب با فرماندار میاندوآب دیدار و گفت و گو کردند.

حسام شیرازه محبت، فرماندار ویژه شهرستان میاندوآب در این دیدار با تاکید بر اینکه اتحاد و همدلی در راستای عمل به وظایف قانونی و رسیدگی به مشکلات مردم باید در دستورکار شورای ششم باشد گفت: دوران انتخابات تمام شده و اکنون زمان عمل است و مردم از اعضای شورای شهر انتظار دارند به وعده هایی که داده اند صادقانه عمل کنند.

وی با بیان اینکه شورای شهر باید نظارت دقیقی بر عملکرد شهرداری داشته و حساسیت بیشتری نسبت به اجرای مصوبات داشته باشد،افزود: در دوره های مختلف شورای شهر بیشتر به کارهای عمرانی توجه شده و امورات فرهنگی مغفول مانده است.

فرماندار میاندوآب تصریح کرد: ایجاد معاونت فرهنگی و برنامه ریزی برای تفریح مردم با ایجاد سینما، تئاتر، مکانی برای ورزش های همگانی موجب ایجاد نشاط اجتماعی خواهد شد و بر آرامش روانی مردم تاثیر مثبت دارد.

شیرازه محبت با اشاره به اینکه تنظیف شهری، جمع آوری و تفکیک زباله از مبدأ از مطالبات بحق شهروندان است، اظهار کرد: مردم انتظار دارند شورای جدید ساماندهی میدان میوه و تره بار، ایجاد بازارهای روز در کوی های اقماری، نظارت بر سد معبر و ساماندهی آرامستان را در اولویت کاری قرار دهند.

فرماندار میاندوآببا تاکید بر اینکه شهرداری و شورای شهر باید ارتباطی تنگاتنگ با مردم داشته و با مشارکت دادن مردم، در امور و جلب اعتماد عمومی طرح و برنامه ارائه دهند افزود: از شورای شهر و مجموعه شهرداری انتظار می رود از پتانسیل های تشکل‌های زیست محیطی و نخبگان برای ارائه راهکارهای جدید و کاربردی در مدیریت شهری، افزایش درآمد و جذب سرمایه گذار استفاده نماید چرا که میاندوآب از نظر سرمایه های انسانی پتانسیل های خوبی دارد که باید به نحو شایسته ای برای دستیابی به شهری آباد استفاده نمود.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.