شورا، تنها شورای شهرداری نیست/ مناسب سازی معابر نیاز همه مردم است
۰۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۸
شناسه : 263977
7

رئیس اداره بهزیستی میاندوآب گفت: شورای شهر در واقع شورای کل شهر است و باید تعامل مناسب بین شورا و دستگاه های مختلف باشد.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، علی کریمی در نشست مشترک با منتخبین مردم در شورای پنجم شهر میاندوآب با بیان اینکه شورای شهر تنها شورای شهرداری نیست، اظهار کرد: شورای شهر در واقع شورای کل شهر است و نباید خود را تنها متعلق به شهرداری بدانند بلکه باید تعامل مناسب بین شورا و دستگاه های مختلف باشد.

رئیس اداره بهزیستی میاندوآب با اشاره شورای شهر نقش مهمی در عملکرد و خدمات دهی مناسب به معلولان دارد، افزود: یکی از این موارد، مناسب سازی اماکن عمومی است که نه تنها برای افراد معلول است بلکه مناسب سازی برای عموم مردم و سالمندان باید مورد توجه شورا باشد.

وی گفت: تکدی گری و جمع آوری معتادان متهاجر از جمله خدماتی است که شورای شهر می تواند در مقابله با این آسیب های اجتماعی یار و یاور بهزیستی باشد.

کریمی به معضل حاشیه نشینی اشاره و تصریح کرد: هم اکنون در میاندوآب ۱۴ منطقه به عنوان حاشیه نشین شناسایی شده اند که باید رسیدگی به این مناطق نیز مدنظر شورای شهر برای کاهش آسیب ها قرار داشته باشد.

رئیس اداره بهزیستی میاندوآب به ارائه گزارشی از اقدامات انجام گرفته این اداره، اظهار کرد: پنج هزار نفر در میاندوآب تحت پوشش بهزیستی هستند که باید در خدمت آنها بوده و مشکلات آنها را رسیدگی کنیم.

در ادامه این جلسه هر یک از اعضای منتخب شورای پنجم شهر نقطه نظرات خود را ارائه کرده و به بحث و تبادل نظر پرداختند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.