شهید سلیمانی یک مکتب و تفکر است
۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۲
شناسه : 298060
5
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با اشاره به اینکه شهید سلیمانی نه یک فرد فرد و شخص بلکه یک مکتب و تفکر است، گفت: ایمان و توکل به خداوند متعال یکی از مهمترین شاخصه های شهید سلیمانی بود.
پ
پ

به گزارش زرین‌خبر، سرهنگ پاسدار نورالدین پالهنگ در همایش تبیین مکتب سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در دانشگاه پیام نور میاندوآب که با همکاری بسیج دانشجویی و اساتید و دانشگاه پیام نور برگزار شد، با اشاره به ابعاد شخصیتی و ویژگی های وی، اظهار کرد: شهید سلیمانی از مکتب عاشورا درس گرفته بود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با بیان اینکه شهید سلیمانی و یارانش نقش بی بدیلی در برقراری امنیت در منطقه ایران دارند، افزود: این آرامش و امنیت و اقتدار به این آسانی به دست نیامده است بلکه به پای آن خون ها ریخته شده و شهید سلیمانی ها را از دست داده ایم و امروز نیز در مرزهای ایران اسلامی رزمندگان اسلام برای برقراری امنیت تلاش می کنند.

وی با اشاره به اینکه شهید سلیمانی نه یک فرد فرد و شخص بلکه یک مکتب و تفکر است، گفت: ایمان و توکل به خداوند متعال یکی از مهمترین شاخصه های شهید سلیمانی بود.

پالهنگ، مردم یاری  و مردم داری را از دیگر ویژگی‌های شهید سلیمانی عنوان و تصریح کرد: شهید سلیمانی همواره در کنار مردم بودند و امروز نیز بر مسئولان لازم و واجب است در کنار و خدمت مردم باشند و بهترین و شایسته ترین خدمات را به آنها ارائه دهند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب افزود: شرط پیروی از مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی این است که مانند او رفتار کنیم و او را الگوی خویش قرار دهیم.

پالهنگ با تاکید بر کادرسازی و تربیت نیروی در تراز انقلاب، گفت: تشکیل بسیج مردمی در منطقه، ایجاد و سازماندهی، اعتبار بخشی به گروه های مقاومت و تربیت نیروها در زمینه های مختلف سیاسی و نظامی و فرهنگی از هنرها و ابعاد شخصیتی منحصر به فرد ایشان بود و ما نیز باید مانند ایشان در زمینه کادرسازی در مقابله با جنگ نرم و فرهنگی دشمنان کوشا باشیم.

وی با اشاره به اینکه امپراطوری رسانه ای دشمنان به دنبال این است که حاج قاسم سلیمانی را حذف کند، افزود: حاج قاسم سلیمانی نه تنها در دلهای مردم ایران بلکه در دل های تمام انسان های آزاده جای داشته و حذف شدنی نیست.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب در ادامه‌ به جنگ نرم دشمنان اشاره و اظهار کرد: دشمنان با امپراطوری رسانه ای و شبکه های اجتناعی و فضای مجازی به دنبال فتح خاکریزهای فرهنگی هستند و باید به وظیفه خود در این راستا عمل کرده و خاکریزها را حفظ کنیم.

پالهنگ با بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی نمونه بی بدیل مدیریت جهادی بودند، گفت: حاج قاسم سلیمانی همیشه در کنار مردم و در میدان جنگ بودند و این نشان از مدیریت و همت جهادی و انقلابی ایشان بود.

وی با اشاره به اینکه غرب و دنیای استکبار هیچ غلطی نمی تواند بکند و این را در اقتدار پرسنل نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دریای عمان و خلیج فارس دیدیم، گفت:از این رو دشمن به جنگ نرم روی آورده است و در مقابل این جنگ نرم دشمنان و برای حفظ مکتب و ارزش ها باید هوشیار باشیم و از مکتب شهید سلیمانی حفاظت کنیم.

 

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.