شهید سلیمانی مالک اشتر رهبری بود/ درس بصیرت و ولایتمداری را باید از حاج قاسم آموخت
۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۳
شناسه : 292470
9
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدا:

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدا آذربایجان‌ غربی گفت: باید مانند در مسیر شهید سلیمانی که مالک اشتر رهبری بود، در مسیر دفاع از ولایت قدم‌ برداریم.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، حجت الاسلام علی متین امروز در مراسم گرامیداشت نخستین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی با اشاره به آیات و روایاتی از قرآن کریم، اظهار کرد: حاج قاسم سلیمانی مثال بارز آیات قرآن کریم است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدا آذربایجان‌ غربی با اشاره به خاستگاه مکتب شهید سلیمانی، افزود: امروز تجسم اسلام نبوی، انقلاب اسلامی ایران است.

وی با تاکید بر اینکه وصیتنامه شهید سلیمانی را باید تبیین و تشریح کرد، گفت: حاج قاسم در وصیتنامه خویش از انقلاب اسلامی به عنوان تجسم اسلام ناب یاد می کنند.

متین انقلاب اسلامی را شعبه ای از اسلام نبوی در صدر اسلام برشمرد و تصریح کرد: امام خمینی(ره) نیز از انقلاب اسلامی به عنوان شعبه ای از اسلام ناب یاد می کنند.

وی با اشاره به اینکه حاج قاسم اهل جهاد و ایثار بود، تصریح کرد: امروز وقت کار و تلاش و کوشش است و باید مانند حاج قاسم ها و آیت الله مصباح ها تلاش کرد چرا که دشمن دائم در حال تلاش است.

متین با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در مورد دشمنی های دشمنان با انقلاب اسلامی، اظهار کرد: اگر بصیرت نباشد به دام دشمنان خواهی افتاد و در هر مسئولیتی و هر کسی هم باشی در زمین آنها بازی خواهی کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدا آذربایجان‌ غربی با بیان اینکه علامه مصباح فیلسوف و عالمی بی نظیر بود، افزود: ایشان اطلاعت از ولی فقیه را راه نجات مردم می دانند.

وی بصیرت را از ویژگی های حاج قاسم برشمرد و گفت: قرآن و دین اسلام باید توسط کارگزاران حفظ شود و حاج قاسم یک کارگزار بود که در راه دفاع از اسلام و قرآن جانشان را فدا کردند و به شهادت رسیدند.

متین با تاکید بر اینکه همه باید پشتیبان ولایت فقیه باشیم، اظهار کرد: شهدای مقاومت همه مدافع حرم بودند و توصیه آنها دفاع از حریم ولایت است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدا آذربایجان‌ غربی افزود: منبع و سرچشمه مکتب حاج قاسم، مکتب علوی و فاطمی و عاشورا بود و بصیرت حاج قاسم بود که نگهبان حریم ولی فقیه شد.

وی خطاب به مسئولان، گفت: شهید سلیمانی مالک اشتر بود و باید در مسیر مالک اشترها باشیم.

شهید سلیمانی یک مکتب است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب نیز در این مراسم با بیان اینکه سردار سلیمانی تنها یک شخصیت نبود بلکه یک راه و مکتب است، گفت: شهید سلیمانی مطیع امر ولایت بود.

سرهنگ پاسدار نورالدین پالهنگ افزود: مقام معظم رهبری در مورد شهید سلیمانی می فرمایند که به شهید حاج قاسم سلیمانی به چشم یک فرد نگاه نکنیم؛ به چشم یک مکتب، یک راه و یک مدرسه درس‌آموز نگاه کنیم.

وی با تاکید بر اینکه باید همواره گوش به فرمان ولی فقیه باشیم، اظهار کرد: یکی از ویژگی‌های اصلی مکتب سردار سلیمانی ولایت‌مداری بود.

پالهنگ افزود: اخلاص، ولایتمداری و معنویت از ویژگی های بارز ایشان است که سبب شده تا سردار دلها در دل همه مردم ایران و انسان های آزاده جای بگیرد.

وی با تاکید بر مطالعه در وصیتنامه حاج قاسم سلیمانی، تصریح کرد: وصیتنامه حاج قاسم در واقع ولایتنامه بوده و در آن به همه اقشار مختلف جامعه توصیه هایی را داشته اند که مهم ترین آن تبعیت از ولایت است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با بیان اینکه شهادت آرزوی حاج قاسم بود و با تمام وجود آماده شهادت بودند، تصریح کرد: عزت و عظمت سردار تمام دنیا را به لرزه درآورده است.

پالهنگ با بیان اینکه وعده انتقام سخت قطعی است، اظهار کرد: همه ملت ایران اسلامی و به تبع آن مردم شریف و انقلابی شهرستان میاندوآب، گوش به فرمان ولی امر مسلمین جهان هستند و قطعا وعده انتقام سخت نیز محقق خواهد شد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.