شهید سلیمانی به ولایت عشق می ورزید/ شهید سلیمانی عمر بابرکت خویش را صرف جهاد کرد
۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۰
شناسه : 304474
6
معاون استاندار و فرماندار ویژه میاندوآب: معاون استاندار و فرماندار ویژه میاندوآب گفت: شهید سلیمانی به ولایت عشق می ورزید و در راه ولایت جان فشانی می کرد و حرمت ولی فقیه را حرمت مقدسات می دانست و این را در وصیت نامه خویش نیز بیان فرموده اند.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، علی پیام امروز در جلسه ستاد بزرگداشت سومین سالگرد سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در میاندوآب، اظهار کرد: شهید سلیمانی مایه افتخار ایران و ایرانی بوده که علاوه بر مردم ایران، همه ملت های آزاده دنیا نیز به ایشان افتخار می کردند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه میاندوآب افزود: در طول تاریخ انقلاب اسلامی همواره شاهد بوده ایم که همواره بهترین انسان ها فداکاری کرده و جان خویش را در راه دفاع از انقلاب و نظام و ولایت فدا کرده اند و این فرهنگ ایثار باید به نسل های امروزی انتقال یابد.

وی با بیان اینکه سردار سلیمانی به انقلاب و نظام وولایت عشق می ورزید، گفت: شهید سلیمانی همواره می فرمودند که عاقبت بخیری ما در دفاع از ولایت و انقلاب و نظام است.

پیام به ولایتمداری شهید سلیمانی اشاره و تصریح کرد: شهید سلیمانی به ولایت عشق می ورزید و در راه ولایت جان فشانی می کرد و حرمت ولی فقیه را حرمت مقدسات می دانست و این را در وصیت نامه خویش نیز بیان فرموده اند.

فرماندار ویژه میاندوآب با بیان اینکه شهید سلیمانی عمر بابرکت خویش را صرف جهاد کرد، گفت: شهید سلیمانی خدمات ارزنده‌ای برای اسلام، نظام جمهوری اسلامی و عموم مردم ایران و دیگر کشورها انجام دادند و داعش را که مورد حمایت کشورهای مختلف بود نابود ساختند.

وی اظهار کرد: شهید سلیمانی نقش حیاتی در ایجاد وحدت بین کشورهای اسلامی و مبارزه با تروریسم و داعش داشتند و امروز آثار آن در جامعه و کشورهای همسایه دیده می شود.

پیام با بیان اینکه مقاومت، رمز پیروزی شهید سلیمانی بود، افزود:مقاومت، استراتژی و راهبرد شهید سلیمانی بود و همیشه معتقد بودند که باید در مقابل ظلم ایستاد و باید این گفتمان و مکتب به نسل امروزی نیز انتقال یابد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.