شهید سلیمانی اسطوره ماندگار مقاومت است
۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۸:۴۴
شناسه : 314976
2
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب گفت: سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی اسطوره ماندگار مقاومت و استقامت در برابر استکبار جهانی در دفاع از مظلومان جهان است.
پ
پ

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر»، سرهنگ پاسدار محمد پیری در نشست روشنگری و بصیرت‌افزایی که صبح امروز در اداره جهاد کشاورزی میاندوآب برگزار شد، در سخنانی با محکوم نمودن حادثه تروریستی کرمان، اظهار کرد: این اقدام جنایت‌کارانه و بزدلانه نشانه استیصال و درماندگی دشمنان بوده و هراس دشمنان از نظام مقدس جمهوری اسلامی و مکتب حاج‌قاسم سلیمانی که برگرفته از مکتب عاشورا است را نشان می‌دهد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب افزود: حادثه تروریستی کرمان نشانگر عصبانیت دشمنان از جهانی‌شدن تفکر مقاومت بوده و عجز و ناتوانی آنان را در مقابل این جبهه نشان می‌دهد.

وی با بیان اینکه حادثه تروریستی کرمان، عمق کینه دشمنان را نشان می‌دهد، گفت: این حادثه تروریستی که افراد بی‌دفاع و بی‌گناه در آن شهید شدند، نشان از خوی وحشی‌گری دشمنان اسلام و هراس آنها از مکتب حاج‌قاسم سلیمانی دارد.

پیری با اشاره به اینکه ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی، هوشیار و بصیر در صحنه حاضر هستند، تصریح کرد: ملت مؤمن، انقلابی و همیشه در صحنه ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف نشان داده‌اند که هیچ اقدامی نمی‌تواند آنها را از حرکت در مسیر خود در راستای اعتلای ایران اسلامی و اقتدار نظام باز دارد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب در ادامه به ابعاد مختلف شخصیتی حاج‌قاسم سلیمانی اشاره و اظهار کرد: بصیرت، ولایت‌مداری، شجاعت و نترسی، مردم‌داری و مردم‌یاری از ویژگی‌های برجسته و بارز حاج‌قاسم سلیمانی بود.

وی گفت: سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی اسطوره ماندگار مقاومت و استقامت در برابر استکبار جهانی در دفاع از مظلومان جهان است.

پیری تصریح کرد: اطاعت و بندگی خدا، اخلاص عمل، سلامت نفس و شجاعت سردار از دلایل اصلی محبوبیت حاج‌قاسم سلیمانی است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب در ادامه به بیانات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و بیانیه گام دوم انقلاب اشاره کرد و افزود: ترویج سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، بهره‌گیری از مدیریت‌های جهادی الهام گرفته از ایمان اسلامی و عزّت ملی یک امر ضروری است.

وی گفت: رعایت عدالت در جامعه، مبارزه با فساد، بهره‌گیری از علم، پژوهش و تحقیقات و ترویج سبک زندگی ایرانی‌اسلامی، تأثیر بسزایی در پیشرفت و توسعه کشور عزیزمان در عرصه‌های مختلف، تداوم و پایداری انقلاب اسلامی دارد.

هم چنین در این مراسم حجت‌الاسلام علی سلطانی امام‌جماعت جهاد کشاورزی میاندوآب نیز ضمن محکومیت حادثه تروریستی وحشیانه گلزار شهدای کرمان و با گرامیداشت هفته زن، گفت: بانوان نقش مهمی در جامعه داشته و فعالیت بانوان در جامعه هیچ منافاتی با آموزه‌های دینی و تعالیم اسلامی ندارد.

وی افزود: ولی اشتغال و فعالیت اقتصادی زنان در خارج از محیط منزل، نباید آنها را از رسالت اصلی خود که تحکیم بنیان خانواده و تربیت فرزندان است، باز دارد.

در ادامه این مراسم حاضران حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان را محکوم و با خانواده‌های داغدیده ابراز همدردی کردند.

این مراسم با تجلیل از بانوان شاغل در اداره جهاد کشاورزی میاندوآب به مناسبت هفته زن به پایان رسید.

انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.