شهید «خدمت فیضی»
۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۰:۰۵
شناسه : 317191
2
هید «خدمت فیضی» یکم فروردین ۱۳۴۱، در روستای امیرآباد از توابع شهرستان میاندوآب در یک خانواده مؤمن و متعهد به دنیا آمد.
پ
پ

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر»، شهید «خدمت فیضی» یکم فروردین ۱۳۴۱، در روستای امیرآباد از توابع شهرستان میاندوآب در یک خانواده مؤمن و متعهد به دنیا آمد.

پس از رسیدن به سن قانونی به خدمت مقدس سربازی اعزام شد و در طول خدمت، در صحنه‌های مختلف جنگ، فعالانه حضور یافت و سرانجام هفدهم تیر ۱۳۶۳، هنگام نبرد با دشمنان متجاوز در جزایر مجنون و در مناطق عملیاتی خیبر به درجه رفیع شهادت نایل آمد و در جوار شهیدان انقلاب اسلامی در زادگاهش به خاک سپرده شد.

نامه «شهید خدمت فیضی» که از جبهه به خانواده‌اش فرستاده بود با هم می‌خوانیم:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

خدمت پدر عزیزم سلام عرض می‌کنم از راهی دور و قلبی نزدیک سلام و درود گرمی را که از صمیم قلبم سرچشمه می‌گیرد نثارتان می‌کنم، امیدوارم بپذیری. آرزو دارم در پناه لطف و رحمت بیکران الهی زندگی را با سلامت و سعادت سپری گردانید. اگر از راه لطف و محبت همیشگی خواستار سلامت که از نعمت‌های الهی باشید برقرار است و هیچ‌گونه ناراحتی ندارم به جز دوری شما. آمین یا رب‌العالمین.

پدر جان رسیدم اهواز الان سر خدمت مقدس سربازی هستیم و حالم خوب است. بهار فیضی را سلام می‌رسانم. خواهران را یکی یک سلام می‌رسانم. مادرم را سلام می‌رسانم. دایی‌ها را با اهل خانواده سلام می‌رسانم. مشهدی اسماعیل را با خانواده سلام می‌رسانم.

با کمال احترام

سرباز وظیفه – خدمت فیضی
منبع: اسناد بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان غربی

انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.